اعمار "ورزشگاه نیژنی نووگورد" در روسیه با گنجایش 45 هزار نفر

© Sputnik / Roman Vladimirov /  مراجعه به بانک تصاویر اعمار "ورزشگاه نیژنی نووگورد" در روسیه با گنجایش 45 هزار نفر
اعمار ورزشگاه نیژنی نووگورد در روسیه با گنجایش 45 هزار نفر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیسیون موقت شورای فدراسیون روسیه در امور آمادگی برگزاری جام جهانی فوتبال 2018 در روسیه، طی یک سفر رسمی از ورزشگاه در حال اعمار در شهر نیژنی نووگورود این کشور، بازدید به عمل آورد.

به گزارش اسپوتنیک، اعضای این کمیسیون موقت علاوه بر "ورزشگاه نیژنی نووگورود"، همچنان از میدان‌های تمرینی قبل از بازی "میشیرسکی" و "میشیرا"، ایستگاه متروی "استریلکا" و دیگر اماکن دیدار نمودند.

کار ساخت ورزشگاه نیژنی نووگورود در سال 2015 آغاز شد و قرار است الی ختم سال 2017 به پایان برسد.

اندری کوتپوف، رئیس این کمیسیون موقت گفت: "ما از ورزشگاه بازدید به عمل آوردیم — ما هیچ شک نداریم که این ورزشگاه به مدت معین به بهره‌برداری سپرده خواهد شد." وی افزود که اماکن اعمار شده در آینده توسط اطفال باشنده این شهر مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

کار اعمار ورزشگاه ولگاگراد در روسیه تا ختم سال 2017 تکمیل می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
کار اعمار ورزشگاه ولگاگراد در روسیه تا ختم سال 2017 تکمیل می‌شود

دیمیتری استاکوفسکی، معاون ولایت نیژنی نووگورود یادآور شد که برنامه آمادگی نیژنی نووگورو شامل 126 رویداد و اعمار حدود 50 مکان می‌باشد. وی گفت: "در حال حاضر ما همه مسئولیت‌ها را به دوش خود گرفته ایم، تعداد زیادی از اماکن الی اخیر سال جاری به بهره‌برداری سپرده خواهند شد."

جام جهانی فوتبال 2018 در روسیه از 14 جون الی 15 جولای برگزار می گردد.در ورزشگاه نیژنی نووگورود چهار مسابقه از مرحله گروهی در تاریخ های 18، 21، 24 و 27 جون، مسابقه یک — هشتم و یک چهارم فینال نیز به تاریخ های 1 و 6 جولای برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала