رسوایی جنسی دگروال قوای هوایی چگونه مانند بمب انفجار کرد؟

© Photo / J.a.kرسوایی جنسی دگروال قوای هوایی چگونه مانند بم انفجار کرد؟
رسوایی جنسی دگروال قوای هوایی چگونه مانند بم انفجار کرد؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این ضربه وشوک بی سابقه باید از سوی یکی از شعبات اطلاعاتی اردوی امریکا انجام شده باشد.افشای قضیه دگروال قوای هوایی در شبکه های اجتماعی امری قابل پیش بینی بود.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع و داخله افغانستان به کرات گزارش جان سوپکو سربازرس اردوی امریکا در مورد استفاده جنسی از بیوه های سربازان نیروهای امنیتی افغان رد کردند.
یعنی گزارشی را که یک مقام امریکایی بعد از مدت های تحقیق و بررسی در مورد فساد سالاری در نظام حاکم انتشار داد، یک قلم دروغ خواندند.
پیش ازین نیز تقریبا تمامی گزارش های حاوی ارقام وآمار جان سپکو در مورد فساد و اسلحه فروشی و سربازان خیالی در وزارت دفاع و داخله افغانستان، با خونسردی از سوی مقامات این دو وزارت تکذیب شده بود. تیم تحقیق امریکایی همه این تلخی ها را خاموشانه قورت دادند.
اما چرا یک مورد از عمل جنسی به وسیله یک مقام مهم قوای هوایی ناگهان افشا شد؟
چه کسی چنین سازماندهی دقیق را انجام داد؟
این ضربه وشوک بی سابقه باید از سوی یکی از شعبات اطلاعاتی اردوی امریکا انجام شده باشد.
دلیلش این است که وزارت دفاع و داخله نتیجه تحقیقات معتبر جان سپکو را که همواره در محضر کنگره امریکا قرائت می شود نه تنها رد کردند بلکه هیچ اهمیتی به آن ندادند.
درنظر امریکایی ها این نگرانی بروز کرد که حالا برای مردم عامه افغانستان این احساس پیدا می شود که امریکایی ها با دروغ بافی ها خطرناک شان نوامیس مردم مسلمان افغانستان را به عمد داغدار می کنند و این گزارش جان سپکو که در باره همسران بیوه نظامیان افغان منتشر شده توهین آشکار به ارزشهای ناموسی ملت است.
بدین سان، اداره های امریکایی نمی توانستند با سکوت خود تبعات چنین برداشت ها را تحمل کنند. پس یک نمونه به افکار عامه پیشکش کردند تا از یک سو حافظه مردم به حقانیت گزارش جان سپکو معطوف شود و ثانیا مقامات دولتی چشم بسته هر گزارش شعبات تحقیق امریکا را ساخته گی و دروغ اعلام نکنند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала