درگذشت قاتل خطرناک "آمریکایی " چارلز منسون

© AP PhotoCерийный убийца Чарльз Мэнсон‍. Архивное фото
Cерийный убийца Чарльз Мэнсон‍. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
«چارلز منسون» سردسته‌ گروه جنایتکار و قاتل "زنجیره ای" مشهور آمریکایی در سن 83 سالگی دربیمارستانی در لوس آنجلس درگذشت.

به گزارش اسپوتنیک، «چارلز منسون» سردسته‌ بدنام فرقه‌ منسون که در کالفرنیا فعال بودند و هفت نفر را در سال 1969 به قتل رساندند٬ در بیمارستانی در لس‌آنجلس در سن 83 درگذشت‌.
او هفته گذشته در یک وضعیت جدی به بیمارستان منتقل شد و گزارش شده که توسط پنج افسر پلیس محافظت می‌شد.
در ماه جنوری، «منسون» به دلیل خونریزی شدید روده به بیمارستان منتقل شد و به جراحی نیاز داشت اما پزشکان گفتند که او برای جراحی شدن ضعیف است و او به زندان بازگردانده شد.
یکی از قربانیان او و گروهش، «شارون تیت» بازیگر سرشناس هالیوود و همسر باردار «رومن پولانسکی» کارگردان برنده جایزه اسکار بود.
منسون بارها درخواست عفو کرد که آخرین آن در سال 2012 بود. این دوازدهمین بار بود که چنین درخواستی مطرح می‌کرد. قرار بود بار آینده که او بتواند درخواست عفو دهد سال 2027 باشد!
نسون نواختن گیتار را در زندان آموخت و در فاصله کوتاه آزادی از زندان (از سال 1967 تا سال 1969) در چند گروه موسیقی راک اند رول از جمله «پسران ساحل» به نوازندگی پرداخت. او و پیروانش مدتی در خانه یکی از اعضای این گروه ساکن بودند. منسون چند آلبوم موسیقی در زندان ضبط کرد.
اتفاقاتی که پیرامون این قتل‌ها رخ داده تاکنون سوژه چندین سریال و فیلم سینمایی بوده که تازه‌ترین آن‌ها فیلم کوئنتین تارانتینو است. هر چند این کارگردان اظهار داشته نهمین فیلم او ارتباط مستقیمی با منسون دارد و به صورت غیرمستقیم بدان می‌پردازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала