پسکوف: استراتژی جدید امنیت ملی امریکا خصلت امپراتوری مآبانه دارد

© Sputnik / Host photo agency/Vladimir Astapkovichپسکوف: استراتژی جدید امنیت ملی امریکا خصلت امپراتوری مآبانه دارد
پسکوف: استراتژی جدید امنیت ملی امریکا خصلت امپراتوری مآبانه دارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی رئیس جمهور روسیه اعلام نموده است که مسکو به مطالعه دقیق استراتژی جدید امنیت ملی ایالات متحده امریکا آغاز نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه درباره استراتژی جدید امنیت ملی امریکا که به تازگی اعلام شده است، گفت: "این یک سند بزرگ است، بدون شک باید با دقت مطالعه شود، و ارگان‌های مربوطه جهت درک و فهمیدن هر چه بهتر به مطالعه آن خواهند پرداخت."

وی همچنان یادآور شد که مطالعه سطحی این سند خصلت امپراتوری مآبانه آن را نشان می‌دهد.

پسکوف افزود: "با مطالعه سطحی این سند، و بخصوص بخش‌هایی که از به شکلی از اشکال کشور ما یاد شده است، نشان‌دهنده خصلت امپراتوری مآبانه این سند می‌باشد، عدم تمایل به اجتناب از جهان یک قطبی و نپذیرفتن جهان چند قطبی، را نشان می‌دهد."

به گفته وی، در استراتژی جدید امنیت ملی امریکا "جنبه‌های مثبت نسبتاً کم است".

سخنگوی ولادیمیر پوتین افزود: "علاوه بر این جنبه‌های نسبتاً کم منجمله آمادگی برای همکاری در بخش‌هایی که مطابق با علایق امریکایی‌ها اند، وجود دارند. این کاملاً با رویکرد ما که رئیس جمهور بیان کرد، مطابقت دارد. زیرا مسکو نیز به دنبال همکاری با ایالات متحده امریکا در بخش‌هایی که به نفع ما اند و با در نظر داشت سطح آمادگی همکاران امریکایی ما، می‌باشد."

پیش از این گزارش شده بود که در استراتژی جدید امنیت ملی ایالات متحده امریکا آمده است که چین و روسیه تسلیحات پیشرفته و توانایی‌هایی را که می‌توانند تهدیدی برای زیربنا و ساختار مدیریتی و کنترول ایالات متحده امریکا باشند، توسعه می‌دهند.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала