تلاش پناهجوی افغان برای غرق کردن یک دختر

© Sputnik / Sergey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر A woman swims in the Azov Sea on the Generalskiye beaches near the village of Kurirtnoye
A woman swims in the Azov Sea on the Generalskiye beaches near the village of Kurirtnoye - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این واقعه در روز سه شنبه به شکلی اتفاق افتاد که این مرد ابتدا دختر را به کانال هاول انداخت و سپس خودش وارد کانال شد و چند بار تلاش کرد تا او را زیر آب کند.

Немецкая полиция - اسپوتنیک افغانستان
پولیس آلمان در جستجوی یک مرد افغان
به گزارش اسپوتنیک به نقل از دویچه وله، یک پناهجوی ۱۹ ساله در تلاش ناموفق برای غرق ساختن یک دختر ۱۷ ساله در کانال در منطقه شپانداو برلین، نزدیک بود خودش غرق شود.

طبق گفته هایسخنگوی پولیس این مرد نزدیک بود خودش غرق شود و توسط پولیس محافظت از دریا نجات داده شد. در حالی که دختر قادر به شنا بوده و توانست خودش را نجات بدهد.

او گفت: «این مرد نمی‌توانست شنا کند. او نزدیک بود خود را بکشد.»

نظر به گزارش های رسانه های آلمانی، این مرد یک پناهجوی افغان و دختر آلمانی است. این گمان وجود دارد که هر دوی آن‌ها در گذشته رابطه داشته اند و این قضیه نیز ناشی از جنجال در رابطه شان بوده است.

باید گفت که پس از وقوع حادثه دختر در شفاخانه تداوی شد، اما مرد جوان ابتدا توسط داکتر عاجل در محل حادثه مورد تداوی عاجل قرار گرفته و سپس توسط آمبولانس به شفاخانه انتقال داده شد. او تا بعد از ظهر سه شنبه در وضعیتی نبوده است که مورد بازجویی قرار گیرد.

پولیس اعلام کرده که تحقیق خود را به ظن تلاش به قتل عمد شروع کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала