میدان‌های هوایی هند به حالت آماده‌باش در آمدند

© AP Photo / M. Lakshmanمیدان‌های هوایی هند به حالت آماده‌باش در آمدند
میدان‌های هوایی هند به حالت آماده‌باش در آمدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان امنیت هواپیمایی غیر نظامی هند با صدور اخطار نسبت به احتمال حمله گروه‌های تروریستی، از همه فرودگاه ها و شرکت های هوایی این کشور خواسته است تا در طول تعطیلات پیش از سال نو میلادی ضمن آمادگی خود به حالت آماده‌باش باشند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تایمز هند (Times of India)،  راجش کومار چاندرا، رئیس سازمان امنیت هوایی غیر نظامی هند گفته است: "جشن‌های سال نو میلادی در سرتاسر هند در حال برگزاری است و گروه های تروریستی می توانند از این موقع برای انجام حملات تروریستی استفاده کنند."
وی ادعا کرد که گروه های تروریستی پاکستانی پیش از قصد شان برای انجام حملات تروریستی در هند خبر داده اند.
این مقام امنیتی هند افزود: "در طول سال 2017 عوامل گروه تروریستی داعش در کشور های مختلف به مردم بی‌گناه و همچنین نیروی پولیس حمله کرده اند. این حملات از طریق انفجار های انتحاری، بمب های کنترل از راه دور، زیر گرفتن مردم توسط موتر و تیراندازی به سوی جمعیت انجام شده اند."
چاندرا تاکید نموده است که با توجه به تهدیدهای موجود، سازمان های امنیتی هند در میدان‌های هوایی این کشور باید حالت آماده باش کامل خود را حفظ کنند.
سازمان امنیت هوایی غیر نظامی هند همچنین توصیه کرده است تا برای جلوگیری از بمب‌گذاری در میدان‌های هوایی، ورود و خروج موترها تحت نظارت بیشتری قرار گیرد و دسترسی افراد به میدان‌های هوایی محدود تر شود.
این سازمان همچنین پیشنهاد کرده است که مسافران در داخل و خارج از میدان‌های هوایی مورد بازرسی و نظارت نامحسوس قرار بگیرند و دوربین های مدار بسته بیشتری در محل بارگیری و انبار این میدان‌ها نصب شود.
دولت هند سال گذشته نیز در طول تعطیلات آخر سال میلادی ، نیروهای دفاعی و امنیتی را در تمام کشور به حالت آماده باش درآورد.
سال گذشته پس از حمله محدود هند علیه پایگاه های شبه نظامیان در پاکستان، گروه های شبه نظامی پاکستانی اعلام کردند که قصد دارند یک حمله انتقام جویانه علیه هند انجام دهند.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала