ادعای جنجال‌ برانگیز کارشناس ترکی: در طوفان نوح از تلفن همراه استفاده شد + ویدئو

© Photo / Public domainМозаика с изображением Ноя, выпускающего голубя из ковчега
Мозаика с изображением Ноя, выпускающего голубя из ковчега - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پروفسور یافوز اورنگ عضو هیات علمی دانشکده علوم بحری دانشگاه استانبول با حضور در برنامه شکبه « TRT1 » ترکیه مدعی کشف راز داستان کشتی نوح شده است.

به گزارش اسپوتنیک، یافوز اورنگ در اظهار نظری جنجالی که با واکنش شدید شخصیت‌های علمی و دینی همراه بود، مدعی شد که حضرت نوح(ع) با فرزندش به وسیله تلفن همراه سخن گفته است و این تکنولوژی در تمامی زمان‌ها و در طول تاریخ وجود داشته است.
وی که به بررسی حادثه طوفان نوح و آثار آن در طبیعت پرداخته، خاطر نشان کرد: حضرت نوح(ع) تکنولوژی‌های روز دنیا را به همراه خود داشته و تنها تفاوت میان ما در وجود امکانات بیشتر از حد نیاز نسبت به گذشته است.
سخنان عضو هیات علمی دانشگاه استانبول مبنی بر آنکه می‌تواند سخنانش را از نظر علمی اثبات کند، تعجب بینندگان و مجری برنامه را به همراه داشت.
اورنگ در ادامه سخنان خود افزود: حضرت نوح(ع) در تماسی که با تلفن همراه با پسرش برقرار کرد تمام تلاش خود را برای اقناع او مبنی بر سوار شدن در کشتی انجام داد.
استاد علوم دریایی دانشگاه استانبول اظهار داشت: مطابق با تحقیقات بنده، کشتی حضرت نوح با ارتفاع 400 متر، متشکل از بهترین مواد و آلیاژهای معدنی بوده و سوخت این کشتی عظیم الجثه از طریق انرژی هسته‌ای تامین شده است.
وی در ادامه همچنین مدعی شد که حضرت نوح(ع) برای کسب معرفت از شرایط و اوضاع کبوتری را ارسال نکرده است بلکه ازبی پیلوت استفاده کرد که این ادعا با واکنش تند مجری همراه شد.
مجری برنامه با خطاب قرار دادن اورنگ گفت «آیا برای کلام خود اثبات علمی هم دارید» که وی در جواب تصریح کرد "هنگامی که بهترین تکنولوژی‌ها را داشته باشید چه نیاز به استفاده از کبوتر." 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала