مسابقات قهرمانی فوتبال جهان در روسیه بسیار برازنده خواهند بود

© AFP 2023 / Daniel Karmannمسابقات قهرمانی فوتبال جهان در روسیه بسیار برازنده خواهند بود
مسابقات قهرمانی فوتبال جهان در روسیه بسیار برازنده خواهند بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاسپیر رورشتید (Kasper Rorsted) رئیس کمپنی ادیداس (Adidas) تصورات خود راجع به مسابقات قهرمانی فوتبال جهان در روسیه، تکبر آلمانان و ستاره گان آلمانی بیان نموده است. ما، برعلاوه این، از او به سوالات در عرصه فیتنیس نیز مشوره ها دریافت کرده ایم.

گیورگ میک (Georg Meck) خبرنگار روزنامه «Frankfurter Allgemeine»، آلمان با روشتید مصاحبه انجام داده که توجه شما را به بخش های از آن جلب میداریم.

Frankfurter Allgemeine: آغای رورشتید، جشن ها سپری شدند. ما چگونه میتوانیم وضعیت معمولی خود را بازیابیم؟

کاسپیر رورشتید: همیشه کاهش مصرف غذا کمک میکند. ولی مهمتر از همه اینست که طرز زندگی سالم را باید پیش برد و بیشتر حرکت نمود! بهتر از همه — با استفاده از کالای ادیداس.

خبرنگار: این فهمیده شد. ولی آیا کدام نوع از ورزش در دورنما وجود دارد یا خیر که شما بتوانید آن را سفارش کنید؟

¬پاسخ: در لحظه کنونی هیچ چیز در ذهنم خطور نمی کند. ولی بهترین مشوره اینست — همین امروز سپورت کردن را آغاز کنید و آن کار را به پس فردا به تعویق نه اندازید. تمام بشریت باید بیشتر حرکت نماید و بر این در همه جا، چه در چین و یا در شرق نزدیک اعتراف میکنند — امروز در همه جا دروس بیشتر سپورت در مکاتب وجود دارند و این کار جهت مبارزه با چاقی انجام میشود. فقط در آلمان تعداد ساعات دروس سپورت کاهش می یابد.

سوال: شما در سال 2018 قصد انجام چه کارها را دارید؟ به صفت ورزشکار فعال و دوستدار ورزش؟

پاسخ: آنچه که به مصروفیت فعال سپورتی مربوط میگردد، پس من میخواهم به کوه ها بروم. جنوری — بهترین زمان برای سکی بازی می باشد — هوا سرد است، برف زیاد است و تعداد مردم در نشیب ها کمتر است. همه چیز بسیار عالی است. از همینرو من به حد ممکن بیشتر سکی بازی خواهم کرد.

سوال: آیا برای شما کارکردن ضرور نیست؟

پاسخ: ضرور است، ولی روزهای رخصتی را در آخر هفته من در کوه ها سپری میکنم. در ساعت 5:30 صبح من با بایسکل خود از آپارتمان خود به اینجا، به فیتنیس — ستدیو می آیم که در دفتر مرکزی کانسرن ما قرار دارد.

سوال: شما به مثابه دوستدار سپورت و تماشاه چی چه چیز را با بی صبری انتظار دارید؟

پاسخ: عمده تاً، مسابقات قهرمانی فوتبال جهان در روسیه. این منظره بسیار برازنده خواهند بود.

سوال: آیا شما را این ناراحت نمی سازد که… روسیه — کشور میزبان ساده نمی باشد؟

پاسخ: بخش اعظم دوستداران نسبت به این برخورد دیگر دارند، آنها را بازی های فوتبال خوش می سازد، آنها نسبت به سیاست بزرگ هیچگونه نظر ندارند. این هم به جمیعت در آلمان و همچنان در دیگر کشورها مربوط میگردد.

سوال: شما در باره توانایی سازماندهی روسان شک ندارید؟

پاسخ: دقیقاً همینطور است. آنها این را هنگام جام کانفدراسیون ثابت ساختند. 

سوال: آیا شما، به مثابه ورزشکار سابق و بیزنس مین، در مورد پنداندن مسابقات قهرمانی فوتبال جهان و نسبت به افزایش تیم ها و بازی، چه نظر دارید؟

پاسخ: آنچه که به مسابقات قهرمانی فوتبال جهان در روسیه مربوط میگردد، پس این مسابقات به اساس قواعد کهن صورت خواهند گرفت: در آن 32 تیم شرکت کننده وجود خواهند داشت و فقط بعد از قطر (سال 2022) تعداد شرکت کنندگان تا 48 تیم افزایش خواهد یافت. من فکر نمی کنیم که این کار خوب است. کیفیت بازی، نسبت به تعداد تیم ها، اهمیت زیاد دارد.

سوال: به چه تعداد تیم ها در سال 2018 در لباس ورزشی ادیداس در بازی ها شرکت خواهند کرد؟

پاسخ: 12 تیم. چانس خوبی وجود دارد که در مسابقات قهرمانی آینده فوتبال جهان نیز در لباس ما مسابقه خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала