جزئیات درآمد نجومی مسی فاش شد

© Photo / Press service of Adidas/Denis Rabinovichجزئیات درآمد نجومی مسی فاش شد
جزئیات درآمد نجومی مسی فاش شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جزئیات درآمد نجومی فوروارد باشگاه اسپانیایی بارسلونا فاش شد.

به گزارش اسپوتنیک، فوتبال لیکس در چند سال اخیر توانسته اسناد عجیبی را از قراردادها و اتفاقاتی که در فوتبال رخ می‌دهد رونمایی کند و حالا در آخرین رونمایی اش، مدعی شده که مسی سالانه 100 میلیون یورو درآمد دارد. این درآمد از قرارداد جدیدی که با بارسلونا امضا کرده و تا سال 2021 اعتبار دارد، حاصل می‌شود.

در حقیقت بارسلونا در طول 4 سال پیش رو، حدود 400 میلیون یورو به مسی می‌پردازد. مسی حدود  50 میلیون یورو از این 100 میلیون یورو را دریافت و مابقی را مالیات می‌دهد که این رقم، تقریبا دو برابر درآمد رونالدو است. این درحالیست که فوتبال لیکس مدعی شده که نیمار نیز سالیانه 37 میلیون یورو و کارلوس توز مهاجم آرجانتاینی تا جنوری سال 2018 از باشگاه چینی «شانگهای شنهوا» 38 میلیون دریافت می کرد.

فرانچسکو توتی: مسی بهترین است اما به رونالدو نگویید! - اسپوتنیک افغانستان
فرانچسکو توتی: مسی بهترین است اما به رونالدو نگویید!

جزئیات درآمد نجومی مسی:

مسی به ازای هر سال، 71 میلیون یورو دریافت می‌کند و 15 درصد نیز حق پخش تصاویر اوست. همچنین اگر او تا پایان قرارداد بارسا را ترک نکند، 70 میلیون یورو دیگر دریافت می‌کند.

در مجموع، باشگاه بارسلونا، 417.5 میلیون یورو به مسی می‌پردازد که در صورت کسب موفقیت در چمپیونزلیگ و…، این رقم حتی بالاتر خواهد رفت.

یادآوری می کنیم، که مسی از سال 2004 برای تیم اصلی بارسلونا بازی می کند و همراه تیم بارسلونا هشت بار جام قهرمانی اسپانیا، پنج بار جام حذفی و 4 بار جام قهرمانان لیگ اروپا را بدست آورده است. علاوه بر این، مسی در این سال 5 توپ طلا را نیز بدست آورده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала