چگونه از ضبط صدای ما توسط گوگل در امان باشیم

© AFP 2023 / Philippe Huguenچگونه از ضبط صدای ما توسط گوگل در امان باشیم
چگونه از ضبط صدای ما توسط گوگل در امان باشیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت گوگل واقعیت ضبط و حفظ صدای کاربران را هیچ‌‎گاه پنهان نکرده است. ما می‌توانیم صداهای ما را از حساب گوگل حذف کنیم، هر چند این کار آنقدر ساده هم نیست.

واضح است که گوگل " Google " تمام جستجوهای انترنتی و موقعیت کاربران را حفظ می‌کند، باید دانست که این غول انترنتی صدای ضبط شده ما را نیز حفظ می‌کند.

سخن نه تنها درمورد مکالمات تلفونی کاربران است، بلکه هر زمانی‌که شما برای آغاز یک جستجوی انترنتی "اوکی گوگل" می‌گوئید، این پلت‌فورم صدا شما را ضبط می‌کند.

شرکت گوگل این فعالیت‌اش را پنهان نمی‌کند، اما درمورد ضبظ صدا در توافقنامه چند صفحه‌ای "شرایط خدمات" که آنرا واقعاً هیچ‌کس مطالعه نمی‌کند، نوشته شده است.

فایل‌های صوتی شما در صفحه "My Activity page" حفظ می‌شوند. در این صفحه شما همچنان فعالیت‌هایی را که با استفاده از خدمات گوگل نموده اید، از قبیل سایت‌ها، ویدیوها و تصاویری را که مشاهده نموده اید، ببینید.

مشکل در کجاست؟

گوگل با ابراز نظر در این گفته است که ضبط و حفظ صدای کاربران جهت بهبود خدمات این شرکت، صورت می‌گیرد، اما در این مورد سه "اما" وجود دارد.

در صورت هک‌شدن حساب گوگل شما، امکان دارد تمام اطلاعات شما به دست اشخاص مغرض بیافتد.

همچنان در صورت اختلاف با مقامات، خطر استفاده‌شدن این اطلاعات علیه شما وجود دارد.

این اطلاعات همچنان در تحلیل و تجزیه بهتر تبلیغات هدف‌مندی که شاید مورد پسند شما نباشند، استفاده شوند.

چه باید کرد؟

خوشبختانه ما می‌توانیم تمام اطلاعاتی را که گوگل درباره ما جمع‌آوری نموده است، حذف کنیم.

در صفحه "My Activity " روی "Delete activity by" کلیک نموده "All time" را انتخاب نمائید، سپس "Voice & Audio" را انتخاب نموده روی "delete" کلیک نمائید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала