وضع جریمۀ نقدی فرانسوی‌ها را وادار به ترک ماریجوانا نخواهد کرد

© denverok.comوضع جریمۀ نقدی فرانسوی‌ها را وادار به ترک ماریجوانا نخواهد کرد
وضع جریمۀ نقدی فرانسوی‌ها را وادار به ترک ماریجوانا نخواهد کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرار است استفاده‌کنندگان ماریجوانا و حشیش در فرانسه در صورت دستگیر شدن در حال استفاده از این مواد، 150 الی 200 یورو جریمه شوند.

به گزارش اسپوتنیک، به حکومت فرانسه پیشنهاد شده است که تا بر استفاده‌کنندگان ماریجوانا و حشیش در صورت دستگیری بالفعل جریمۀ نقدی به مبلغ 150 الی 200 یورو، وضع شود.

خبرنگار اسپوتنیک در این مورد با افرادی که بطور مداوم از این مواد استفاده می‌کنند در مورد وضع جریمه‌های نقدی گفتگو کرده است و پرسیده است که آیا این کار باعث ترک این عادت شان خواهد شد یا خیر.

استیفان (Stéphane)، یکی از اشخاصی که روزمره از این مواد استفاده می‌کند گفت: "این کار مرا وادار به ترک استفاده از ماریجوانا نخواهد کرد. قبلاً نیز ما با خطرهای بزرگ‌تری مواجه شده بودیم، اما به استفاده از آن ادامه دادیم. هیچ نوع جریمه ما را مجبور به ترک آن نخواهد کرد. معلومدار است که این کار هیچ چیزی را تغییر نمی‌دهد."

پرچم کانادا - اسپوتنیک افغانستان
کانادا استفاده "ماریجوانا" را آزاد ساخت

براساس آمار ادارۀ امور مواد مخدر، این اقدام در قبال 1.4 میلیون استفاده‌کنندگانی که حد اقل ده بار در یک که از آنجمله 700 هزار آنان هر روز از این مواد استفاده می‌کنند، گرفته خواهد شد.

کلیمانس، دختر جوان فرانسوی در این مورد گفته است: "من کوشش می‌کنم در اماکن عمومی استفاده نکنم. من را هیچ وقت دستگیر نکرده اند. من می‌توانم این کارم را از چشم پولیس پنهان انجام دهم، اما هر کس نمی‌تواند پنهانی انجام دهد. اقدامات علیه استفاده‌کنندگان بر قاچاق مواد مخدر تاثیر نخواهد داشت. اگر تو علاقه به خریداری مواد مخدر داشته باشی، پس این کار را می‌کنی! هیچ خطری در کار نیست. من فکر می‌کنم که ما باید پیشتر از هر چیز، از استفاده‌کنندگان دفاع کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала