اثبات نقش دولت کوریای جنوبی در ارایۀ خدمات جنسی به سربازان امریکایی

© REUTERS / Jorge Silvaاثبات نقش دولت کوریای جنوبی در ارایۀ خدمات جنسی به سربازان امریکایی
اثبات نقش دولت کوریای جنوبی در ارایۀ خدمات جنسی به سربازان امریکایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دادگاهی در کوریای جنوبی برای نخستین بار نقش دولت این کشور در حمایت از ارایۀ خدمات جنسی به نظامیان امریکایی را تأیید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، این دادگاه تأیید کرده است که دولت کوریای جنوبی ضمن اداره شهرک‌های واقع در نزدیکی پایگاه‌های نظامی امریکا، با ترویچ فحشا و حمایت از این اقدام، در پی حفظ اتحاد نظامی و تضمین درآمد ارز خارجی بوده است.

دادگاه عالی سئول در حکم خود آورده است: «دولت حق تعیین سرنوشت جنسی را بررسی کرده است و ضمنا خود شاکیان به عنوان ابزاری برای دستیابی اهداف دولتی به کار رفته اند که نقض تعهدات و احترام به حقوق فردی است.»

این دادگاه هفته گذشته در خصوص پرداخت غرامت به 117 زن که بر اثر این تصمیم آسیب دیده اند، حکم صادر کرد. این زنان علیه دولت کوریای جنوبی شکایت کرده بودند که در نتیجه 74 فرد شاکی غرامت 7 میلیون وان (6450 دالر امریکایی) و دیگران 3 میلیون یعنی 2760 دالر دریافت می کنند.

بر اساس اسناد رسمی وزارت صحت کوریا، دولت فعالانه از افراد ساکن در نزدیکی پایگاه‌های نظامی امریکایی خواسته بود که به نظامیان «خدمات مودبانه» ارایه دهند یعنی به صورت عملی آن‌ها را ترغیب کرده تا به فحشا بپردازند. دلیلش این بوده است تا نظامیان خارجی استراحت کرده و به راحتی از خدمات زنان بهره بگیرند.

شهرک‌های اطراف پایگاه‌ها با قصد و هدف جا به‌جایی زنان برای این خدمات تشکیل شده بود تا روحیه نظامی سربازان خارجی برای حمایت از اتحاد نظامی تقویت شود.

این اولین باری‌ست که دولت کوریای جنوبی مسوولیت فحشا در مناطق مسکونی نزدیک پایگاه‌های امریکایی را می‌پذیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала