اظهار نظر سیمونیان در مورد "دخالت" اسپوتنیک و راشا تودی در برکزیت

© REUTERS / Hannah McKayاظهار نظر سیمونیان در مورد "دخالت" اسپوتنیک و راشا تودی در برکزیت
اظهار نظر سیمونیان در مورد دخالت اسپوتنیک و راشا تودی در برکزیت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارگاریتا سیمونیان، سردبیر آژانس اطلاعاتی بین‌المللی "راسیا سیوودنیا" و شبکه تلویزیونی راشا تودی در مورد "تاثیر قابل توجه" آژانس اسپوتنیک و شبکه تلویزیونی آر تی بر نتایج رفراندم خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، ابراز نظر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مارگاریتا سیمونیان، سردبیر آژانس اطلاعاتی بین‌المللی "راسیا سیوودنیا" و شبکه تلویزیونی راشا تودی (RT) در جواب به اعلامیه شرکت بریتانیایی 89up مبنی بر "دخالت" اسپوتنیک و آر تی در نتایج برکزیت گفت: "تبلیغ‌کنندگان بریتانیایی مزایای حضور بریتانیا در اتحادیه اروپا را تا آخر تبلیغ نکردند و اشتباه شان را به گردن آر تی و اسپوتنیک انداخته اند. آنها نمی‌توانند بپذیرند که هموطنان شان می‌توانند خودشان فکر کنند، علاوه بر روزنامه تایمز چیز دیگری مطالعه کنند و آن چنان که می‌خواهند، رای بدهند".

انتقاد سازمان ملل متحد از امریکا در برابر راشیا تودی و اسپوتنیک - اسپوتنیک افغانستان
انتقاد سازمان ملل متحد از امریکا در برابر راشیا تودی و اسپوتنیک

رفراندم خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا (Brexit) در ماه جون سال 2016 برگزار شد. در این نظرسنجی 51.89 درصد بریتانیایی‌ها خواستار بیرون‌شدن بریتانیا از اتحادیه اروپا شدند.

اخیراً رسانه‌های بریتانیایی در مورد تحقیق آژانس اطلاعاتی 89up مبنی بر "تلاش روسیه" برای تاثیرگذاری بر نتیجه رفراندم، گزارش‌هایی نشر نموده اند.

براساس این تحقیق، رسانه‌های روسی بخصوص شبکه تلویزیونی راشا تودی و اسپوتنیک و چهار برابر بیشتر از تبلیغات رسمی برای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، تاثیر گذار بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала