در نتیجه انفجار در عروسی در هند نزدیک به ۲۰ تن کشته شدند

© AP Photo / Ajit Solankiدر نتیجه انفجار در عروسی در هند نزدیک به ۲۰ تن کشته شدند
در نتیجه انفجار در عروسی در هند نزدیک به ۲۰ تن کشته شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نتیجه انفجار گاز در جریان برگزاری مراسم عروسی ساختمانی که در آن مراسم برگزار می‌شد کاملا تخریب شده و ۱۸ تن جان های شان را از دست داده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه هندی "اندیا تودی"، این حادثه ناشی از انفجار یک بالون گاز در نزدیکی محل برگزاری مراسم عروسی در شهر بیاور ایالت راجستان در بخش شمال غرب هند روز جمعه رخ داده است.

مسوولین پولیس گفته اند که در نتیجه انفجار، ساختمانی که در آن مراسم عروسی برگزار می‌شد، تخریب شده اند. پس از انفجار نیروهای نجات توانسته اند که اجساد ۹ تن از قربانیان را از زیر خرابه‌های ساختمان بیرون بکشند، امروز (یکشنبه) کارکنان اداره نجات اجساد ۹ تن دیگر را نیز بیرون کشیده اند. گفته می‌شود در نتیجه این انفجار همچنان ۱۸ تن دیگر زخمی شده اند که حالت صحی پنج تن از آنان وخیم خوانده شده است.

بیرق هند - اسپوتنیک افغانستان
رسانه ها: تعداد تلفات انفجار بالون گاز در هند تا 50 نفر رسیده است

به گفتهٔ مسوولین محلی، نیروهای نجات همچنان به عملیات شان ادامه می‌دهند زیرا احتمال می‌رود که تا هنوز دو تن دیگر نیز در زیر خرابه‌ها باشند.

به گفته یکی از مسوولین محلی، مقامات دولتی تصمیم گرفته اند تا به عنوان جبران خساره مبلغ ۲۰۰ هزار روپیه به خانواده‌های قربانیان و به مبلغ ۵۰ هزار روپیه هندی به زخمی‌شدگان بپردازند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала