ایوانکا ترامپ با ابتکار پدرش "مسلح کردن معلمان" موافق نیست

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر ایوانکا ترامپ با ابتکار پدرش "مسلح کردن معلمان" موافق نیست
ایوانکا ترامپ با ابتکار پدرش مسلح کردن معلمان موافق نیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دختر دونالد ترامپ برخلاف پدرش اعلام کرد که مطمئن نیست مسلح کردن معلمان برای جلوگیری از وقوع تیراندازی‌های مرگبار، فایده‌ای داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک،" ایوانکا ترامپ"، دختر و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا، در مصاحبه با «ان بی سی نیوز» اعلام کرد که مطمئن نیست مسلح کردن معلمان برای جلوگیری از وقوع تیراندازی کارساز باشد.
وی در این خصوص گفت: اگر راستش را بپرسید، نمی دانم مسلح کردن معلمان کافی است یا خیر. مسلما باید استانداردهای خاصی برای افرادی که اجازه حمل سلاح در مدارس را داشته باشند، تعیین شود. اما من فکر می کنم هیچ راهکار قطعی برای حفظ امنیت وجود ندارد. مسلح کردن معلمان «واجد شرایط» و «توانا» ایده بدی نیست؛ اما این مسئله باید به دقت بررسی شود.
ایوانکا ترامپ — که هم اکنون برای حضور در مراسم اختتامیه بازی های المپیک زمستانی در کره جنوبی به سر می برد-این اظهارات را در واکنش به تصمیم اخیر ترامپ درباره مسلح کردن معلمان مطرح کرد.
به دنبال تیراندازی مرگبار در مکتبی در پارکلند فلوریدا، 17 نفر کشته و دهها نفر دیگر مجروح شدند. پس از این تیراندازی، دانش آموزان امریکایی تظاهرات گسترده ای در فلوریدا و همچنین مقابل کاخ سفید در اعتراض به آزادی حمل سلاح برگزار کردند. ترامپ هم در واکنش به این تیراندازی اعلام کرد: "اگر معلمان مکتب مسلح می بودند، خیلی زود این تیراندازی به پایان می رسید. ما این مسئله را بررسی می کنیم و فکر می کنم افراد زیادی با این تصمیم مخالفت کنند و در مقابل افراد زیادی هم از آن استقبال کنند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала