شوهر سبچاک، ژیرینوفسکی را ستاره پورنوگرافی ناتوان نامید

© Sputnik / Ekaterina Chesnokova /  مراجعه به بانک تصاویر شوهر سبچاک، ژیرینوفسکی را ستاره پورنوگرافی ناتوان نامید
شوهر سبچاک، ژیرینوفسکی را ستاره پورنوگرافی ناتوان نامید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شوهر کسنیا سبچاک نامزد رئیس جمهوری روسیه، ژیرینوفسکی دیگر نامزد رئیس جمهوری روسیه را ستاره پورنوگرافی ناتوان نامید.

Телеведущая Ксения Собчак перед началом XIV ежегодной национальной телевизионной премии в области популярной музыки МУЗ-ТВ 2016. Энергия будущего в Москве - اسپوتنیک افغانستان
کسنیا سبچاک گفت که او برنامه سیاسی ندارد
به گزارش اسپوتنیک، هنرپیشه ماکسیم ویتورگان شوهر کسینا سبچاک نامزد رئیس جمهوری روسیه در انتخابات پیش رو درباره این که مردم مشتاق روبرو شدن او با ولادیمیر ژیرینوفسکی رهبر لیبرال دموکرات هستند، روز پنجشنبه 1 مارچ در صفحه انستاگرامش چنین نوشت:- "مادر بزرگ خنده آور بیش از بیست سال است که برای شما رقابت می کند و این تقصیر من نیست که شما تکت های آن هر سال می خرید، تا این ستاره ناتوان پورنوگرافی را تماشا کنید".

او تاکید کرد:- "آیا شما می خواهید که من در برابر چشماهایتان با او این کار را انجام بدهم؟ من متاسفم، من هیچ علاقه به عمل جنسی با او ندارم و شما خودتا به شکلی بو بکشید و پس از آن بخوابید".

پیش از این، در 28 فیبروری ژیرینوفسکی در جریان یک مناظره تلویزیونی سبچاک را توهین و او را «عوضی برهنه»، «فاحشه» خطاب کرد و سبچاک هم بر روی ژیرینوفسکی آب ریخت.

یادآوری می کنیم، که ویتورگان در سال 2013 با سبچاک ازدواج کرد. ویتورگان در فلم های «روز انتخابات»،«روز رادیو»، «بیشترین حمله» و سریال «چه کسانی صحبت می کنند» نقش بازی کرده است.     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала