بشار اسد: ائتلاف امریکایی، نیروی هوایی داعش است

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر بشار اسد: ائتلاف امریکایی، نیروی هوایی داعش است
بشار اسد: ائتلاف امریکایی، نیروی هوایی داعش است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور سوریه گفت، تهاجم رسانه‎ای و سیاسی در برابر دولت سوریه زیر عنوان های انسانی با هدف اصلی پشتیبانی از تروریسم، انجام می‌‏گیرد.

اعلام موافقت بشار اسد با رژیم آتش بس - اسپوتنیک افغانستان
اعلام موافقت بشار اسد با رژیم آتش بس
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، بشار اسد رئیس جمهور سوریه یکشنبه شب در نشست خبری اعلام کرد، که ائتلاف به اصلاح ضد داعش به رهبری امریکا عملا به نیروهای هوایی داعش تبدیل شده است.

رئیس جمهور سوریه گفت: تهاجم رسانه‎ای و سیاسی در برابر سوریه زیر عنوان های انسانی با هدف اصلی پشتیبانی از تروریسم و تروریست‎ها پس از حملات پیاپی علیه آنها، انجام می‌‏گیرد.

اسد تاکید کرد، که بیشتر ساکنان غوطه شرقی ریف دمشق خواستار رهایی از محاصره تروریست به آغوش دولت هستند و از همین روی، عملیات ضد تروریستی همزمان با ایجاد گذرگاه‎های امن به مناطق زیر کنترل دولت سوریه، ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه تناقضی بین آتش بس و عملیات ضد تروریستی وجود ندارد، گفت: عملیات غوطه شرقی دمشق ادامه جنگ در برابر تروریسم است.

Президент Сирии Башар Асад - اسپوتنیک افغانستان
موافقت امریکا با ماندن بشار اسد در پست ریاست جمهوری سوریه

اسد گفت: موضوع حملات کیمیاوی به فرهنگنامه جعلی و فرهنگ دروغین غربی تبدیل شده است و تنها ابزاری است که غرب با آن برای توجیه حملات خود به ارتش سوریه استفاده می کند.

رئیس جمهور سوریه تصریح کرد: ائتلاف غربی همان نیروی هوایی داعش است، چراکه ائتلاف به اصلاح ضد داعش بی شرمانه از «جبهه النصره» و «داعش» و دیگر گروه های تروریستی پشتیبانی می کند.

بشار اسد گفت: ورود نیروهای مردمی به عفرین با وجود مشغول بودن ارتش سوریه به مبارزه با تروریسم در دیگر مناطق این کشور، طبیعی است.

بشار اسد رئیس جمهور سوریه اعلام کرد، که ملت سوریه تصمیم‎گیرنده نهایی در هر گونه راه‎حل سیاسی آینده این کشور است.

اسد به حملات نیروهای ترکیه به عفرین واقع در شمال غربی سوریه اشاره کرد و گفت: تحرکات کنونی ترکیه در عفرین نشان‎دهنده ادامه سیاست‎های خصمانه این کشور در قبال سوریه است.

یادآوری می کنیم، که درگیری مسلحانه در سوریه از مارچ 2011 بدین سو ادامه دارد. بر اساس آمار سازمان ملل متحد، در این مدت 220 هزار تن کشته شده اند. مذاکرات بر سر حل این بحران، در آستانه و ژنو برگزار می‌شود. امریکا از سال 2014 در خاک سوریه، بدون موافقت دولت این کشور، در برابر داعش عملیات نظامی راه‌اندازی می‌کند. روسیه از سپتمبر 2015 بدین سو بر اساس درخواست رسمی دمشق بر علیه گروه تروریستی داعش عملیات نظامی اجرا می‌کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала