خبرنگار ان بی سی: نمی توان پوتین را فریب داد

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر خبرنگار ان بی سی: نمی توان پوتین را فریب داد
خبرنگار ان بی سی: نمی توان پوتین را فریب داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبرنگار شبکه تلویزیونی ان بی سی گفت، که نمی توان رئیس جمهور روسیه را فریب داد، اما می توان برای حمله به وی با در اختیار داشتن مدرک تلاش ورزید.

پوتین در مورد جاسوسان خارجی در روسیه صحبت کرد - اسپوتنیک افغانستان
پوتین در مورد جاسوسان خارجی در روسیه صحبت کرد
به گزارش اسپوتنیک، مگین کلی خبرنگار شبکه تلویزیونی ان بی سی که با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مصاحبه کرده بود، بر این باور است، که پوتین را نمی توان با زرنگی فریب داد، اما می توان برای حمله به وی با در اختیارداشتن مدرک تلاش ورزید.

خانم کلی در شبکه تلویزیونی ان بی سی درباره گفتگویش با پوتین تعریف و گفت:- "وی بسیار با هوش است. این احساس در شما به وجود می آید، که وی با هوش ترین آدم در هر جمعی است. به این ترتیب نمی ارزد برای فریب دادن ولادیمیر پوتین تلاش شود و فکر نمی کنم که در این کار توفیق حاصل شود، اما می توان همانطوری که من در این مصاحبه انجام دادم، وی را وادار کرد اندکی از خود دفاع کند".

یادآوری می کنیم، که رابرت مولر دادستان ویژه امریکا، 13 شهروند و سه شخصیت حقوقی روسیه را به تلاش برای دخالت در انتخابات در ایالات متحده متهم کرده است.

پیش از این، دمیتری پسکوف سخنگوی پوتین این اتهامات را مطلقا بی اساس نامیده و دخالت این افراد در انتخابات امریکا را دروغ محض و گپ های واهی خوانده بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала