رهبران جهان پیروزی پوتین را تبریک میگویند

© Sputnik / Aleksey Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر رهبران جهان پیروزی پوتین را تبریک میگویند
رهبران جهان پیروزی پوتین را تبریک میگویند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبران جهان به ارسال پیام های تبریکی شان به ولادیمیر پوتین به خاطر یروزی مطلق درانتخابات ریاست جمهوری روسیه اغاز نموده اند.

به گزارش اسپوتنیک، شی جین پینگ،رهبر چین و نورسلطان نظربائیف رئیس جمهور قزاقستان، از جمله رهبرانی اند که تا کنون از همه نخست پیام های تبریکی شان را عنوانی رئیس جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین ارسال نموده اند.
بر اساس گزارشات گفته می شود که روز دوشنبه، نورسلطان نظربایف با ولادیمیر پوتین از طریق تلفن تماس گرفت و طی آن رئیس جمهور قزاقستان به همتای روسی خود، پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری فدراسیون روسیه را تبریک گفت.
همچنین شی جین پینگ، رهبر مردم چین پیام تبریکی خود را در تلگرام فرستاده که در آن از سطوح بلند روابط روسیه و چین اشاره نموده است.شی جین پینگ آمادگی خود را برای توسعه بیشتر این روابط ابراز نموده است.

علاوه بر این،رئیس جمهور تاجیکستان، امام علی رحمان نیز، به مناسبت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری فدراسیون روسیه، نامه ای تبریکی به ولادیمیر پوتین فرستاد.
امام علی رحمان نوشته است:"به مناسبت پیروزی شما در انتخابات ریاست جمهوری فدراسیون روسیه، صمیمانه ترین تبریک ترین ها و بهترین آرزو های خود را ابراز می دارم. پیروزی مطلق شما در انتخابات کنونی بیانگر حمایت مردم روسیه از برنامه کاری شما در این پست است."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала