دستگاه دروغ‌ سنج،رابطه ترامپ با بازیگر پورنو را تایید کرد

© AP Photo / Matt Saylesدستگاه دروغ‌ سنج،رابطه ترامپ با بازیگر پورنو را تایید کرد
دستگاه دروغ‌ سنج،رابطه ترامپ  با بازیگر پورنو را تایید کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اظهارات بازیگر فلم های غیر اخلاقی درباره ارتباط نامشروع او با رئیس‌جمهورامریکا از طریق آزمایش با دستگاه دروغ‌سنج تایید شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از NBC، «استفانی کلیفورد معروف به "استورمی دنیلز" بازیگرپورنو، آزمایشی دروغ ‌سنجی در سال 2011 گذراند که رابطه نامشروع او با «دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهور کنونی آمریکا، تایید می کند.
کلیفورد 7 سال پیش این آزمایش را انجام داد تا داستان ارتباطش با ترامپ را به انتشارات «بائر» بفروشد؛ اما این انتشارات در آن زمان داستان ارتباط آنها را فاش نکرد. با این حال مجله «این تاچ» مصاحبه کلیفورد در این مورد را در ماه جنوری منتشر کرد. ترامپ این ارتباط نامشروع را انکار کرده است.
آزمون‌های دروغ سنجی با اندازه گیری ضربان قلب و تنفس افراد، دروغ یا راست بودن حرف‌ های آنها را می‌ سنجند.
وکیل کلیفورد، 25 هزار دالر پرداخت کرد تا مجوز دسترسی به ویدئویی که نشان می‌دهد کلیفورد در حال گذراندن این آزمون است را بگیرد. او دوشنبه عکسی از کلیفورد که روی چوکی دستگاه دروغ سنج نشسته را در توییتر خود منتشر کرد.
«مایکل کوئن» وکیل ترامپ اعتراف کرد که در اکتبر 2016، 130 هزار دالر به کلیفورد پرداخته تا بر اساس یک توافق پنهانی اطلاعاتی درباره ترامپ منتشر نکند.
حالا کلیفورد قصد دارد با تکیه بر اینکه امضای ترامپ دراین توافق موجود نیست آن را غیر معتبر اعلام کند. اما کوئن می گوید ترامپ حالا حق دارد از کلیفورد شکایت و او را به پرداخت 20 میلیون دالر جریمه وادار کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала