برخورد وحشیانه معلمان امریکایی در کودکستان افشا شد + عکس

© Photo / Facebook / Garden City Playschoolبرخورد وحشیانه معلمان امریکایی در کودکستان افشا شد + عکس
برخورد وحشیانه معلمان امریکایی در کودکستان افشا شد + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو معلم کودکستان از ایالت داکوتای جنوبی امریکا، هنگام کودک آزاری بالفعل دستگیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از New York Postتحقیقات در خصوص این رویداد در ماه فبروری زمانی آغاز شد که یکی از کودکان به والدین خود از خشونت معلمان شکایت کرد. پولیس ویدئو های کمره های امنیتی را مشاده نمود.
معلوم شد که این دو معلم به نام های، ترزا گالهار 31 ساله و کندی ویندیت 22 ساله هنگامی که کودکان به خواب میرفتند، آنها را مورد اذیت قرار می دادند. این معلمان وحشی صفت کودکان را از جای خواب شان بلند نموده و به زمین می انداختند.آنها همچنین به سر کودکان با اشیای دست داشته ضربه وارد می نمودند و آنها را مورد لت و کوب قرار میدادند.  

اینکه تا چه اندازه این وحشیگری ها بر روان کودکالن تاثیر گذاشته، گزارش نشده است.
این معلمان به تاریخ 30 مارچ دستگیر شده اند.گلهار به 25 مورد خشونت و ظلم علیه کودکان خوردسال متهم می باشد. آنها می توانند تا حکم نهایی دادگاه با دادن وثیقه 25 هزار دالر آزاد شوند. اندازه مجازات آنها تا اکنون مشخص نیست.
در اوایل ماه مارچ گزارش شد که در تگزاس یک زن و شوهر عراقی به دلیل بدرفتاری و تحت فشار قرار دادن دختر 16 ساله شان برای ازدواج اجباری متهم شدند. آنها دختر 15 ساله را مورد ضرب و شتم قرار داده و روغن داغ را بالای او ریختانده و او را خفه نموده بودند، تا به ازدواج موافقه نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала