چی شد که اجداد انسان توانست بر روی دو پا راه برود؟

© Flickr / Luca Vanzellaچی شد که اجداد انسان توانست بر روی دو پا راه برود؟
چی شد که اجداد انسان توانست بر روی دو پا راه برود؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان در یک تحقیق جدید معلوم نمودند که اجداد انسان می توانست بیش از چهار میلیون سال پیش " یعنی خیلی پیشتر از ایده پذیرفته شده‌ای تکامل" بر روی دو پا راه برود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Independent، تجزیه و تحلیل بقایای اسکلت Ardipithecus ramidus تا 4.4 میلیون سال پیش نشان داد که این "" حیوان شیر خوار" می توانست مانند انسان بر روی دو پا راه برود.

دانشمندان به طور سنتی معتقداند که اجداد باستان انسان ها Homo erectus بر روی دو پا نمی‌ایستادند، زیرا آنها هنوز عمدتا بر روی درختان به زندگی کردن ادامه می دادند. فقط 1.4 میلیون تا 500 هزار سال پیش انسان توانست بر روی دو پا راه رفتن را آغاز کند. 

اسکلیت - اسپوتنیک افغانستان
کشف اسکلیت انسان 5800 ساله در ایران

تحقیق علمی جدید نشان می دهد که توانایی راه رفتن بر روی دو پا با روش های دیگر حرکت انسان از یک منطقه به مناطق دیگر در تضاد نیست، بلکه به صورت موازی با آنها توسعه یافته است.
این تحقیق جدید نظریات قدیمی درباره تکامل را رد می کند. یکی از نویسندگان این مقاله، پروفسور هرمان پونتزر، گفت: «تصویر قدیمی تکامل انسان که نشان دهنده موجودی نیمه نشسته است، همانطور که ما توانستیم ثابت کنیم، نادرست است. تحقیقات ما می گوید: که اولین انسان نیز مانند انسان های امروز مستقیم می ایستادند.
او اشاره کرد که شواهد دیگری نیز وجود دارد که ثابت می کند که انسان باستان می توانست همزمان به خوبی حرکت کند، ایستاد شود و بخزد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала