فرستادن اسکریپال تحت نام جعلی به امریکا

© REUTERS / Kommersant/Yuri Senatorovفرستادن اسکریپال تحت نام جعلی به امریکا
فرستادن اسکریپال تحت نام جعلی به امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به سرگئی اسکریپال و دختر اش یولیا پیشنهاد خواهد شد تا برای محفوظ ماندن از حملات جدید به امریکا بروند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه Sunday Times، آمده است سرویس مخفی Mi-6 بریتانیا با سرویس مخفی ایالات متحده امریکا CIA تصمیم گرفتند تا سرگئی اسکریپال و دختراش را تحت نام‌های جعلی به امریکا بفرستند تا بتوانند از حملات جدید آنها را محافظت کنند.
گفته شده است گزینه های دیگر هم در نظر گرفته شده بود مانند کانادا، استرالیا و نیوزیلند اما ایالات متحده امریکا را در اولیت قرار دادند و گفته اند که ایالات متحده امریکا کشوریست که حد اقل احتمال کم وجود دارد که این فامیل از بین برده شود.
همچنان منبع تایید کرد که حالت صحی سرگنی اسکرپیال و دخترش رو به بهبود است و آنها می‌توانند به زودی کمک به شروع تحقیقات کنند.
سرگئی اسکریپال، جاسوس بریتانیا و یولیا ، دخترش روز 4 مارچ در شهر سالزبری بریتانیا مسموم شدند. طرف بریتانیایی ادعا می کند که دولت روسیه در مسمومیت اسکریپال با ماده А234 دست داشته است اما مسکو این اتهام را اکیدا رد می کند. به دنبال بریتانیا ، چندین کشورعضو اتحادیه اروپا و همچنین امریکا، کانادا، نروژ، اوکراین ودیگر کشورها تصمیم گرفتند در رابطه با قضیه سالزبری شماری از دیپلمات های روسی را اخراج کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала