انفجار تونل در دوما- سیاست واشنگتن و الریاض

© Sputnik / Mikhail Alaeddin /  مراجعه به بانک تصاویر انفجار تونل در دوما- سیاست واشنگتن و الریاض
انفجار تونل در دوما- سیاست واشنگتن و الریاض - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منظور عید در نشریه «الثوره» می نویسد، اوضاع پیچیده و حادثه جدی که در شهر دوما رخ داده آرزوی حکومت و اردوی سوریه را در باره پاکسازی زمین از لوث تروریزم و اهانت های که از امریکا آورده شده، تائید میکند.

اولاده سعود، نسبت به طرفداران امریکا و سعودیان بیشترند. دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا سخت عصبانی شده که او را به فعالیت های زیادی جنون آمیز وادار ساخته است. او از ناتوانی خود به ارتباط این که همه دستان تروریستی او بر اهداف مطروحه در سوریه دست یافته نمی توانند، وسواس دارد.

آنچه که به « مرد دیوانه» مربوط میگردد، پس این آن مورد است، وقتیکه ترامپ نتوانسته دیدن جوانان خود را تحمل کند. آنها از اردوی عربی سوریه تسلیم شده و توهین شده عقب نشینی میکنند، عفوه میخواهند و مطابق شرایط حکومت سوریه به جورابلیس میروند. ترامپ بر «اسپ کیمیاوی» سوار شده و به همجواران خود هشدار داد که او کاغذی است. این مشت ساده نیلونی است که هدف آن ترساندن است، نه جنگ بی امان با اردوی نیرومند عربی سوریه و متحدان آن در چهره روسیه و ایران.

در ضرب المثل در این روزها گفته میشود:«طبل در دوما، و عروسی در واشنگتن». طبل را اولاده سعود می نوازد، در حال که خود را تحت پرده اسلام پنهان میکنند و بیرق کاذب «اردو» را برافراشته اند. در واقع در میدان نبرد گروه های شیطانی تروریستی قرار دارند. طبل های دوما «جذامی» در کاخ سفید را به رقصیدن از وحشت مجبور ساختند. پیروزی اردوی سوریه و متحدان روسی و ایرانی آن در دوما عواقب را در ساحه بیش از 12 کیلومترمربع خواهد داشت. این عواقب در تمام ساحه هموار سوریه به مساحت 185180 کیلومترمربع گسترش خواهند یافت. آنها از محدوده اردوی شیطان خارج خواهند شد و در تمام گروه های تروریستی و خارجی و استعمارگران عربی گسترش خواهند یافت.

مقیاس فاجعه در دوما اولاده کر سعود را به تلاش نجات دادن آنچه که میتوان از دستان اردوی عربی سوریه نجات داد، مجبور ساخت، تا تروریزم و پول های بزرگ را حفظ نمایند. ترامپ عجولانه از حادثه به اصطلاح «کیمیاوی» استفاده کرد، تا بر سوریه، روسیه و ایران قبل از آن که حقیقت کامل راجع به این معلوم کند که چه کسی مواد کیمیاوی استفاده کرده، ضربه وارد سازد. او فعالین آلمانی را در شبکه های اجتماعی جلب نمود و کمپنی های آلمانی را که مواد کیمیاوی خود را در دست تروریستان در بخش شرقی غوطه کشف نموده، نام برد.

همه جوانان دیوانه باهم یکجا گردهم آمده و ضربات آنها قوی اند. پیروزی اردوی عربی سوریه بزرگ است. پروژه «امارات» ناکام شده. «دهلیز» کلامون — غوطه — التانوف به دروازه اردن بسته شده است. کاردهای تروریستان در دمشق شکستانده شدند. تونل تروریستی بین دوما، واشنگتن و الریاض منفجر ساخته شد. هیچکس را عکس العمل خشمگین امریکایان و اشک تمساح اولاده سعود حیرت زده نه ساخت. فاجعه وحشتناک است. برای تروریستان هیچگونه تسلی وجود ندارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала