ولیعهد سعودی: در جنگ علیه سوریه شرکت خواهیم کرد

© YouTube / WSTولیعهد سعودی: در جنگ علیه سوریه شرکت خواهیم کرد
ولیعهد سعودی: در جنگ علیه سوریه شرکت خواهیم کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی می گوید کشورش در اقدام نظامی احتمالی علیه سوریه مشارکت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، "محمد بن سلمان" ولیعهد عربستان شامگاه سه شنبه در کنفرانس خبری مشترک با «امانوئل مکرون' رئیس جمهوری فرانسه در خصوص تحرکات اخیر غرب علیه سوریه گفت: اگر شرایط اقتضا کند، ریاض در اقدام نظامی احتمالی ضد دمشق مشارکت خواهد کرد.
امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه نیز در این کنفرانس خبری تاکید کرد کشورش طی روزهای آینده موضع رسمی خود در قبال حملات کیمیاوی نسبت داده شده به دولت سوریه را اعلام خواهد کرد.
ماکرون در این خصوص تصریح کرد: "در صورتی که تصمیم به انجام حملات هوایی گرفته شود این حملات تنها زیرساخت ها و ظرفیت هایکیمیاوی ارتش سوریه را هدف قرار خواهد داد و به هیچ وجه بر ضد متحدان روسی و ایرانی این رژیم نخواهد بود".  

ولیعهد عربستان به مادرش هم  رحم نکرد - اسپوتنیک افغانستان
ولیعهد عربستان به مادرش هم رحم نکرد

تروریست های سوری مدعی شده اند که شهر دوما واقع در غوطه شرقی سوریه شامگاه شنبه، هدف بمباران کیمیاوی قرار گرفت و در جریان آن 75 سوری کشته و ده ها تن دیگر زخمی شدند.
آمریکا، انگلیس و فرانسه با متهم کردن دمشق به استفاده از سلاح کیمیاوی، احتمال اقدام نظامی مشترک علیه سوریه را مطرح کردند.
«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری امریکا نیز روز سه شنبه سفر خود به آمریکای لاتین را برای شرکت در یک اجلاس دوره‌ای لغو کرد تا بنا به اعلام کاخ سفید، موضوع سوریه را پیگیری کند.
«جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا هم برنامه های سفر خود در هفته جاری را لغو کرده تا در واشنگتن بماند و موضوع سوریه را بررسی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала