ترامپ: روسیه برای حمله راکتی امریکا به سوریه آماده باشد

© AP Photo / Evan Vucciترامپ روسیه را به آماده شدن جهت هدف قراردادن راکت های آمریکایی فرا خواند
ترامپ روسیه را به آماده شدن جهت هدف قراردادن راکت های آمریکایی فرا خواند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده، روسیه را جهت آماده شدن برای هدف قرار دادن راکت های آمریکایی در آسمان سوریه فرا خواند. او این مطلب را در توییتر خود نوشته است.

 به گزارش اسپوتنیک، ترامپ در توییتر خود نوشت: "روسیه قسم می خورد که هر راکتی داخل حریم سوریه شود آنرا سقوط می‌دهد. برای شما لازم نیست تا کسی که شهروندان کشور خود را مانند یک حیوان با استفاده از گاز می کشت و لذت می برید، همکاری کنید". 

​ پیش از این، کشورهای غربی، سوریه را به حملات کیمیایی در شهر دوما در غوطه شرقی متهم کرده بود. از سوی دیگر، مسکو ادعای استفاده از گاز کلر و مواد کیمیایی توسط ارتش سوریه را رد نمود. به گزارش وزارت خارجه روسیه، ادعای استفاده از مواد کیمیایی توسط نیروهای سوریه — حمایت از تروریست ها و توجیه حمله احتمالی به سوریه از سوی کشورهای خارجی می باشد. در عین حال در تاریخ 13 مارچ، نیروهای مسلح روسیه، خبرهایی مبنی بر تحریکاتی برای استفاده از سلاح های کیمیایی توسط نیروهای نظامی در غوطه شرقی را گزارش داده بودند. ارتش روسیه اظهار داشت که اتهامات استفاده از سلاح کیمیایی در دما از سوی آمریكا، می تواند به عنوان بهانه ای برای حمله به سوریه مورد استفاده قرار گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала