ولادیمیر پوتین: حمله ائتلاف غرب به سوریه تجاوز علیه یک کشور مستقل است

© Sputnik / Алексей Никольский /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین: حمله ائتلاف غرب به سوریه یک اقدام تجاوزکارنه علیه یک کشور مستقل است
ولادیمیر پوتین: حمله ائتلاف غرب به سوریه یک اقدام تجاوزکارنه علیه یک کشور مستقل است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه حمله راکتی امریکا و متحدانش به سوریه را یک اقدام تجاوزکارانه علیه یک کشور مستقل عنوان نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در بیانیه‌ای اعلام نمود که ایالات متحده امریکا با وارد کردن ضربه بالای اهداف نظامی و غیر نظامی در سوریه در واقع تجاوز به یک کشور مستقل را انجام داده است.
در بیانه‌ای رئیس جمهور روسیه گفته می شود:« که این حمله که بدون تصویب شورای امنیت سازمان ملل صورت گرفته نقض تمام قوانین بین المللی تلقی می گردد.»
در بیانه‌ای پوتین که توسط سرویس ویژه مطبوعاتی کرملین منتشر شد، همچنین آمده است: "ایالات متحده امریکا با اقدامات خود،مردم ملکی را قربانی نموده و در واقعیت دفاع از تروریستها می کند."
شایان ذکر است که، ایالات متحده امریکا و متحدانش بیش از 100 راکت بالای سوریه شلیک کرده اند. حملات از دو کشتی نیروی دریایی ایالات متحده مستقر در دریای سرخ، هواپیمای تاکتیکی از فراز مدیترانه و همچنین بمب افکن های B-1B از منطقه الطنف صورت گرفت.
حملات بالای پایگاه های نظامی و مناطق غیر نظامی، از ساعت 3:42 تا ساعت 5:10 دقیقه به وقت محلی در تاریخ 14 اپریل صورت گرفت. گفته می شود که یک سوم راکت های شلیک شده توسط نیروی هوایی سوریه ساقط شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала