درمان مرگ زودرس پیدا شد

© Fotolia / Misstyدرمان مرگ زودرس پیدا شد
درمان مرگ زودرس پیدا شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان آمریکایی ازانستیتوت قلب کودکان " ، Cincinnati Children's Heart Institute" پروتئین سنتز شده pUR4 را آزمایش کردند که عملکرد سلول های قلب را تنظیم می کند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از مقاله منتشره در مجله علمی MedicalXpress، نشان داده شد که این دارو احتمالا می تواند به طور موثر از حملات تکراری قلب جلوگیری نموده و طول عمر در کودکان مبتلا به بیماری های قلبی مادرزاد را افزایش دهد.
PUR4 فعالیت فیبرونکتین — "پروتئینی که به ترمیم بافت های قلب پس از صدمه کمک می کند" را متوقف کند
اما با وجود آن پس از حملات قلبی، فیبرونکتین،روی بافت های قلب تاثیرات منفی به جا میگذارد سلول های عملکردی عضلانی را به میوفیبروبلاست ها تبدیل می کند.
مولکول pUR4 برای جلوگیری از تشکیل یک ماتریکس فیبرونکتین، که برای ایجاد بافت قلب استفاده می شود طراحی شده است.
این دارو بر روی مدل حیوانی (موش ها) و سلول های قلب انسان آزمایش شده است. در جوندگان که حمله قلبی در آنها به صورت مصنوعی ایجاد شد ، بدون درمان ، یک عامل جدید، فیبروز و تومورهای قلبی توسعه یافت.
اما بر عکس در گروپ دیگر موش ها با استفاده هفت روزه از داروی جدید پیآمد های ناشی از حمله قلبی حداقل کاهش داده شد.تاثیرات مشابه در سلول های قلب انسان نیز مشاهده شد.
به گفته دانشمندان، لازم است تا یک سلسله تحقیقات را برای اثبات بی خطر بودن این دارو بر روی حیوانات بزرگتر انجام دهند و فقط پس از آن آنها به آزمایشات کلینیکی دارو بر روی انسان قادر خواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала