کومی رابطه ترامپ با روسپی های مسکوی را فاش ساخت

© AP Photo / Carolyn Kasterکومی رابطه ترامپ با روسپی های مسکوی را فاش ساخت
کومی رابطه ترامپ با روسپی های مسکوی را فاش ساخت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کومی در آستانه انتشار کتاب خود به بررسی برخی ویژگی‌های اخلاقی ترامپ پرداخته و بیش از پیش رئیس جمهور ایالات متحده را رسوا نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، جیمز کومی، رئیس سابق اف‌بی‌آی در کتاب خود "وفاداری برتر: حقیقت،دروغ و رهبری" که احتمالا پر فروش ترین کتاب خواهد بود، جزئیاتی را در مورد رئیس جمهور امریکا دونالد ترامپ افشا ساخته است.
کومی در خاطرات خود یاآوری نموده که دونالد ترامپ بارها در صحبت با او از ارتباط با فاحشه هایی صحبت کرد که گویا در زمان سفرش به مسکو اتفاق افتاده بود.
منظور رویدادهایی است که در باصطلاح «پرونده استیل» از آنها یاد شده است — مطالبی که توسط کریستوفر استیل افسر سابق اطلاعات بریتانیا در باره ترامپ تهیه شده بود. استیل که در کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون کار می کرد، اسنادی علیه ترامپ جمع آوری کرده بود.
کومی این پرونده را «قابل توجه» نامیده است. در یادداشت های وی آمده است که ترامپ گویا فاحشه ها را به اتاق هتل اقامت خود برده و و از آنها خواست روی تخت خوابی که اوباما و همسرش میشل روی آن خوابیده بودند ،باران طلا درست کنند.
ترامپ چنین قضیه ای را تکذیب می کند.
دونالد ترامپ در چندین توئیتر به انتقاد شدید جیمز کومی پرداخت. او در یکی از توئیت‌های خود نوشت: «باور کردنی نیست جیمز کومی می گوید نظرسنجی ها جایی که هیلاری متقلب در آنها برتری داشته، در رویکرد تحقیقات درباره ایمیل های کلینتون تاثیر گذار بوده است.
جیمز کومی نیز در صفحه توئیتر خود شدیدا به این سخنان ترامپ واکنش نشان داد و به صورت بی‌سابقه‌ای و با الفاظی عجیب به انتقاد شدید از ترامپ پرداخت. جیمز کومی نوشت: «صادقانه بگویم هرگز فکرش را هم نمی کردم چنین واژه هایی را بر زبان بیاورم اما نمی دانم آیا رئیس جمهور کنونی آمریکا (دونالد ترامپ) و روسپی ها در سال 2013 در چه ارتباطاتی داشتند.
جیمز کومی گفت که من فکر می کنم استیضاح و برکناری دونالد ترامپ از قدرت، مردم آمریکا را نجات می دهد و اتفاقی به صورت غیرمستقیم می افتد که من معتقدم آنها وظیفه داشتند مستقیما آن را انجام دهند

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала