جاهای ایستاده در هواپیماهای روسی + عکس

© Depositphotos.com / Mysteriousجاهای ایستاده در هواپیماهای روسی + عکس
جاهای ایستاده در هواپیماهای روسی + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک شرکت هواپیمایی به خاطر بهینه هزینه قصد دارد، چوکی های ایستاده برای هواپیماهای جدیدش با توجه به صدور گواهینامه و ایمنی فرمایش بدهد.

سقوط هواپیمای مسافربری ترکیه در حریم هوایی ایران - اسپوتنیک افغانستان
سقوط هواپیمای مسافربری ترکیه در حریم هوایی ایران
به گزارش اسپوتنیک، شرکت هواپیمایی «پبیدا/پیروزی» به خاطر بهینه هزینه قصد دارد، چوکی های ایستاده برای هواپیماهای جدیدش با توجه به صدور گواهینامه و ایمنی فرمایش بدهد.

بر اساس این گزارش، در سالن این هواپیماها گزینه ها و پیشنهادات مختلفی در نظر گرفته شده که می تواند کارایی را برای شمار تکت های ارزان قیمت افزایش دهد.

شرکت هواپیمایی «پبیدا/پیروزی» هم اکنون دارای 18 بوئینگ 737-800 است، که تا پایان سال 2019 این شرکت 30 هواپیما خواهد داشت.

نمونه های چوکی ها

این هفته روزنامه The Telegraph گزارش داد، که شرکت ایتالیایی Aviointeriors یک نمونه اولیه از جاهای ایستاده برای هواپیما را توسعه داده است.

این چوکی ها با قفسه های عمودی مورد استفاده قرار خواهند گرفت، که در سطح آن بالشتک های نرم جاگذاری شده که به مسافر اجازه نمی دهد، احساس ناراحتی را تجربه کند.

به گفته سازندگان این چوکی ها دو برابر سبک تر از چوکی های استاندارد هستند و با جاسازی این چوکی ها در هواپیماها ظرفیت آنها تا 20 درصد افزایش خواهند یافت. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала