تمام کشتی‌های تحت‌البحری روسیه، امریکا و چین در سه نگاره

© Sputnik / Igor Zarembo /  مراجعه به بانک تصاویر تمام کشتی‌های تحت‌البحری روسیه، امریکا و چین در سه نگاره
تمام کشتی‌های تحت‌البحری روسیه، امریکا و چین در سه نگاره - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک بلاگ انترنتی سه گرافیک اطلاع‌رسان را که در آنها ترکیب و تعداد کشتی‌های تحت‌البحری نظامی روسیه، ایالات متحده امریکا و چین نشان داده شده اند، منتشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، براساس اطلاعات بلاگ انترنتی Naval Analyses، در تاریخ 1 اپریل سال 2018، چین دارای 76 ، روسیه 72 و ایالات متحده امریکا 71 کشتی تحت‌البحری می‌باشد.

براساس این اطلاعات، در ترکیب نیروهای دریایی روسیه علاوه بر کشتی‌های تحت‌البحری هسته‌ای ، کشتی‌های تحت‌البحری مجهز به موترهای دیزلی — برقی نیز می‌باشد، در حالیکه در ترکیب نیروهای دریایی ایالات متحده امریکا تنها کشتی‌های تحت‌البحری هسته‌ای وجود دارند.

علاوه بر این، کشتی‌های تحت‌البحری روسی نه تنها مجهز به راکت‌های بالستیک با کلاهک‌های هسته‌ای مثل کشتی‌های امریکایی، بلکه دارای تسلیحات دیگر نیز می‌باشند.

در گرافیک اطلاع‌رسان (اینفوگرافیک) مربوط به کشتی‌های روسی کشتی تحت‌البحری بی-90 کلاس ساروف نیز وجود دارد که به احتمال زیاد حامل قوی‌ترین اردژ (سلاح انفجاری پرتابی که از رو یا زیر سطح آب پرتاب می‌شود و در درون آب حرکت کرده نزدیک به هدف یا پس از برخورد با آن منفجر می‌شود) می‌باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала