افشای مکان های احتمالی دیدار ترامپ و کیم جونگ اون

© AP Photo / Ahn Young-joonافشای مکان های احتمالی دیدار ترامپ و کیم جونگ اون
افشای مکان های احتمالی دیدار ترامپ و کیم جونگ اون - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حال حاضر کشورهای مغولستان و سنگاپور به عنوان 2 مکان احتمالی برای ملاقات دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا و کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی در نظر گرفته شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از کانال CBS با اشاره یک منبع آگاه، ضمن این مطلب گزارش شد که در حال حاضر دو کشور مغولستان و سنگاپور به عنوان مکان احتمالی برای ملاقات دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا و کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی در نظر گرفته شده است.

کیم جونگ اون به رهبر کوریای جنوبی: دیگر راکت آزمایش نمی کنیم - اسپوتنیک افغانستان
کیم جونگ اون به رهبر کوریای جنوبی: دیگر راکت آزمایش نمی کنیم

دونالد ترامپ، در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان اعلام کرد: "من در هفته های آتی با کیم جونگ اون ملاقات خواهم کرد. ما منتظر این اتفاق هستیم. ما هم اکنون 2 مکان را برای این ملاقات مشخص کرده ایم و خیلی زود این مکان ها را اعلام می کنیم".

روز شنبه نخست وزیر سنگاپور اعلام کرده بود که کشورش هیچ درخواست رسمی از واشنگتن یا پیونگ یانگ برای میزبانی این دیدار دریافت نکرده است. 

27 اپریل کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی اولین رهبر کوریای شمالی شد که از سرحد نظامی و علامت گذاری شده بین دو کوریا عبور کرد وارد کوریای جنوبی شد و آنجا با مون جائه یانگ، رئیس جمهور کوریای جنوبی دیدار کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала