شکایت بازیگر فیلم‌های پورنو بار دیگر از ترامپ

© AP Photo / Matt Saylesشکایت بازیگر فیلم‌های پورنو بار دیگر از ترامپ
شکایت بازیگر فیلم‌های پورنو بار دیگر از ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
استورمی دنیلز، بازیگر فیلم های پورنو که با ترامپ روابط غیر اخلاقی داشته، قرار است بار دیگر از دونالد ترامپ به خاطر تهمت به وی به دادگاه شکایت کند.

به گزارش اسپوتنک، مایکل اوناتی، وکیل مدافع استورمی دنیلز، بازیگر فیلم های پورنو که با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا رابطه غیراخلاقی داشته، روز گذشته اعلام کرد که موکلش قصد دارد شکایت جدید علیه رئیس جمهور آمریکا طرح کند.
اوناتی اعلام کرد که ترامپ پیشتر در یکی از توییت هایش به استورمی دنیلز تهمت و افترا زده و او را فریبکار خطاب کرده است. گزارشها حاکی از آن است که پس از آنکه استورمی اعلام کرده بود که پس از افشای رابطه اش با دونالد ترامپ، از سوی یک مرد تهدید شده است، ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: «او درباره مردی که اصلا وجود ندارد صحبت می کند.
اوناتی در این خصوص گفت: او اقدام موکل من را فریبکارانه خواند و مدعی شد که به مردم آمریکا دروغ گفته است. ما خیلی زود علیه او شکایت می کنیم.
مایکل اوناتی این اظهارات را پس از آن مطرح کرد که روز گذشته دادگاه از به تعویق افتادن پرونده فساد ترامپ به مدت 90 روز برای بررسی بیشتر درباره پیشینه مایکل کوهن، وکیل ترامپ خبر داد.
در پی جنجال برانگیز شدن رابطه غیراخلاقی ترامپ با استفانی کلیفورد معروف به «استورمی دنیلز»، مایکل کوهن پیشتر پذیرفته بود که طی یک توافق محرمانه مبلغ 130 هزار دالر به عنوان حق السکوت به استورمی دنیلز، پرداخت کرده است تا او را مجبور به سکوت درباره رابطه غیراخلاقی اش در سال 2006 با ترامپ کند. این مبلغ تنها چند روز پیش از آغاز رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا به این زن پرداخت شده است. مایکل کوهن پذیرفته است که این مبلغ را از جیب خودش به استورمی پرداخته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала