ترامپ مکان احتمالی برای دیدار با رهبر کوریای شمالی را نامبرد

© AP Photo / Ahn Young-joonترامپ مکان احتمالی برای دیدار با رهبر کوریای شمالی را نامبرد
ترامپ مکان احتمالی برای دیدار با رهبر کوریای شمالی را نامبرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا بر این باور است که منطقه غیرنظامی بین دو کوریامی تواند یک مکان عالی برای دیدار آتی اش با رهبر کوریای شمالی باشد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا گفته است که: منطقه غیرنظامی بین کوریای شمالی و کوریای جنوبی می تواند یک مکان عالی برای دیدار با کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی باشد ولی سنگاپور نیز یک مکان احتمالی است.
ترامپ این اظهارات را در کنفرانس خبری مشترک با رئیس جمهور نیجریه بیان کرده است. رهبران کوریای شمالی و کوریای جنوبی نیز هفته گذشته در همین منطقه با یکدیگر دیدار کردند.
ولی یک مقام ارشد امریکایی در این باره گفت: سنگاپور هنوز در اولویت مکان های احتمالی برای این دیدار قرار دارد.
البته زمان دقیقی برای برگزاری این نشست تعیین نشده است. ترامپ خواستار برگزاری این دیدار در اواخر ماه می یا اوایل جون است.
این دیدار در شرایطی قرار است برگزار شود که بسیاری از مقام های امریکایی نسبت به این مساله شک و تردید دارند که رهبر کوریای شمالی واقعا با تسلیم سلاح های هسته ای موافقت کند.
ترامپ گفته است که تصمیم کوریای شمالی برای بستن سایت هسته ای و متوقف کردن آزمایش های هسته ای و راکتی نشانه های امیدوارکننده ای است ولی کوریای شمالی باید از شر تسلیحات هسته ای خلاص شود تا تلاش های صلح با موفقیت روبرو شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала