ادامه تظاهرات در ارمنستان، معترضان ساختمان شهرداری شهر گیومری را اشغال کردند

© Sputnik / Asatur Yesayants /  مراجعه به بانک تصاویر ادامه تظاهرات در ارمنستان، معترضان ساختمان شهرداری شهر گیومری را اشغال کردند
ادامه تظاهرات در ارمنستان، معترضان ساختمان شهرداری شهر گیومری را اشغال کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معترضان از سامول بالاسانیان شهردار شهر گیومری می‌خواهند تا به این گروه (معترضان) پیوسته و حزب حاکم جمهوریخواه را ترک کند.

به گزارش اسپوتنیک، معترضان ساختمان شهرداری شهر گیومری ارمنستان را اشغال کردند و از سامول بالاسانیان، شهردار این شهر می‌خواهند تا با معترضان یکجا شده و حزب حاکم جمهوریخواه را ترک کند.
در این شهر یکی از گارنیزیون‌های پایگاه 102 نظامی روسیه در ارمنستان واقع شده است. در این پایگاه به حدود 4 هزار نیروهای نظامی روسیه حضور دارند و همچنان در این مرکز سیستم‌های دفاع راکتی S-300V، جنگنده های میگ 29، هلیکوپتر ها و دیگر تجهیزات وجود دارد.
پس از شکست پارلمان ارمنستان در انتخاب نخست‌وزیر جدید، بار دیگر جاده ها ایروان پایتخت ارمنستان شاهد تظاهرات مخالفان است. نیکول پاشینیان، رهبر مخالفان، مردم را به اعتصاب عمومی دعوت کرده است.
پس از آنکه پارلمان ارمنستان روز سه‌شنبه اول می از انتخاب نیکول پاشینیان، رهبر جنبش اعتراضی به عنوان نخست‌وزیر، امتناع ورزید، نیکول پاشینیان مردم را به اعتصاب سراسری و نافرمانی مدنی دعوت کرد. معترضان از صبح مسیرهای منتهی به ایروان پایتخت و یک مسیر منتهی به فرودگاه را بستند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала