خارج کردن تومور 60 کیلوگرامی از تخمدان زن+عکس

© Fotolia / Santypanخارج کردن تومور 60 کیلوگرامی از تخمدان زن+عکس
خارج کردن تومور 60 کیلوگرامی از تخمدان زن+عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داکتران شفاخانه Danbury، ایالت کنتیکت از تخمدان یک زن توموری که به وزن 60 کیلوگرام بود خارج کردند.

به گزارش اسپوتنیک، داکتران شفاخانه Danbury از تخمدان یک زن 38 ساله توموری به وزن 60 کیلوگرام را در طی عمل جراحی سنگین در این شفاخانه در ایالت کنتیکت خارج کردند. این تومور سرطانی از ابتدا به این اندازه نبود ولی به سرعت رشد کرد که این رشد به گونه‌ای بود که در طول دو ماه ، هر هفته به میزان 4.5 کیلوگرام به وزن او افزوده می‌شد که باعث فشرده شدن رگ های خونی او می‌شدند. بعد از عمل جراحی سخت و طولانی برای خارج نمودن این تومور سرطانی، حال بیمار پس از 8 هفته به حالت عادی خود بازگشته و اینک در وضعیت عادی خود می‌باشد.

یک گروه 12 نفره از جراحان در شفاخانه Danbury طی 5 ساعت ، موفق به خارج نمودن تومور سرطانی 60 کیلوگرامی از شکم این زن شدند.
تشخیص این تومور از زمانی انجام شد ، که بیمار متوجه افزایش وزن ناگهانی در طی 2 ماه شد که در نهایت متوجه یک مشکل جدی در بدن خود شد و با مراجعه به متخصص زنان و یک سی تی اسکن متوجه تومور 60 کیلوگرامی در تخمدان زن شدند و برای درمان این زن را به نزد Dr. Vaagn Andikyan فرستاده شد که این تومور در نوع خود منحصر بفرد و نادر است و بسیار کم یافت می‌باشد.
این داکتر گفت: زمانیکه من این خانم را دیدم ، متوجه وضعیت وخیم او شدم چرا که وزن زیاد تومور سرطانی باعث ایجاد فشار زیادی بر روی عروق خونی این زن شده بود و فشار زیادی را تحمل می‌کرد.
همچنان دکتر Vaagn Andikyan بیان کردند که این خانم در کنار تومور سرطانی ، جرم زیادی از مواد ژلاتینی که توسط سلول های تومور ایجاد می‌شوند ، در بدن این زن تولید شده بودند و که داکتران در کنار این تومور ، مواد ژلاتینی را نیز خارج نمودند.
یک نماینده از شفاخانه Danbury برای تائید وضع این خانم ، بعد از 8 هفته به خانه او رفته و تائید کرد که به وزن و زندگی عادی خود بازگشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала