بیانیه وزارت خارجه امریکا در باره انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس

© Sputnik / Kristina Afanasyeva /  مراجعه به بانک تصاویر بیانیه وزارت خارجه امریکا در باره انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس
بیانیه وزارت خارجه امریکا در باره انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت خارجه امریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که سفارت این کشور در قدس 14 ماه می افتتاح خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه امریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سفارت این کشور در تل‌آویو 14 ماه می به محل جدید خود در بیت المقدس منتقل و افتتاح خواهد شد.
در بیانیه وزارت امور خارجه امریکا با ابراز خرسندی از انتقال سفارت این کشور به قدس اعلام شده است که دیوید فرایمن، سفیر امریکا در تل‌آویو روند انتقال سفارت به بیت المقدس را مدیریت خواهد. و جان سالیوان، معاون وزارت امور خارجه نیز به دیدار بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل خواهد رفت.
پیش از این صائب عریقات، دبیر کل سازمان آزادی‌بخش فلسطین از نمایندگان دولت‌ها، دیپلمات‌ها و سازمان‌های مردمی خواسته بود که مراسم افتتاحیه سفارت امریکا در بیت المقدس را تحریم کنند.
گفتنی است دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا در 6 دسامبر سال گذشته علی‌رغم قطعنامه شماره 478 شورای امنیت مبنی بر غیرقانونی بودن الحاق بیت المقدس شرقی به اسرائیل، بخش اشغالی آن را به عنوان «پایتخت» این کشور به رسمیت شناخت و دستور انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала