تازه ترین گزارشات از حمله طالبان به ولایت فراه

© AP Photoطالبان در سرپل اکادمی نظامی ایجاد کرده‌اند
طالبان در سرپل اکادمی نظامی ایجاد کرده‌اند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از سقوط ریاست امنیت ملی فراه، آمر امنیت فرماندهی این ولایت کشته شده و چندین پوسته اطراف فرماندهی پولیس نیز سقوط نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، بامداد امروز طالبان حمله های شان را بر مرکز فراه گسترش دادند و بیشتر مناطق مرکز این شهر را در کنترول خود در آورده اند
تازه ترین گزارشات رسیده از ولایت فراه میرساند که جنگجویان گروه طالبان توانستند کنترول ساختمان فرماندهی پولیس، ریاست امنیت ملی، حوزه ی دوم و سوم امنیتی را به تصرف خود در آورند.
گفته شده است که پس از تصرف ریاست امنیت فراه طالبان ساختمان ریاست امنیت ملی را به آتش کشیده اند.
از سوی هم گواهان رویداد می گویند: عبدالحمید شکاری یکی از شهروندان مرکز فراه که مالک شرکت یخ سازی است میگوید، تا اکنون بیش از 200 نظامی ارتش ملی جان باخته و یا هم زخمی شده اند و دو حوزه امنیتی پولیس نیز سقوط کرده و نبرد برای تصرف حوزه ی اول جریان دارد.  

© J.A.Kتازه ترین گزارشات از وضعیت در ولایت فراه
تازه ترین گزارشات از وضعیت در ولایت فراه - اسپوتنیک افغانستان
تازه ترین گزارشات از وضعیت در ولایت فراه

بسم الله محمدی شهروند دیگری فراه در یک تماس تلفنی به خبرگزاری اسپوتنیک گفته است تنها دو چرخبال ارتش ملی به شکل وقفه ی از هوا طالبان را هدف قرار میدهند که بالای طالبان هیچ اثری ندارد.
گزارش ها میرساند که دگروال عبدالرزاق شیرزاد آمر امنیت فرماندهی پولیس این ولایت در نبرد با طالبان نیز شهید شده و از سرنوشت فرمانده پولیس این ولایت تا هنوز هیچ خبری نیست اما والی این ولایت خودش را به میدان هوایی ولایت فراه که تحت اداره لوای دوم ارتش قرار دارد رسانیدهاست.
گزارش ها می رساند که هم اکنون نیروهای کماندو به مرکز ولایت دیسانت شده اند تا این منطقه را از حضور طالبان پاکسازی کنند.
از سوی هم رسانه های تصویری و صوتی محلی در مرکز شهر فراه نشرات خود را در مرکز فراه بنابر تهدیدات امنیتی و سقوط بسیاری از این مناطق قطع کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала