ثبوت حیات بیگانه در سیارات فراخورشیدی

© Sputnik / Vitaliy Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر ثبوت حیات بیگانه در سیارات فراخورشیدی
ثبوت حیات بیگانه در سیارات فراخورشیدی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تحقیق جدید اخترشناسان نشان می‌دهد که تغییرات فصلی در اتمسفر سیاره‌های فراخورشیدی می‌تواند نشانه حیات بیگانه باشد.

به گزارش اسپوتنیک، محققان با ایجاد یک پروتکل جدید جستجو، با استفاده از تلسکوپ‌های نسل جدید، در تلاش گسترش توانایی ها برای شکار موجودات فرازمینی می باشند.
یک گروه تحقیقاتی در دانشگاه کالیفرنیا و مرکز تحقیقات "UCR" از تغییرات اتمسفرزمین در انتقال فصل به فصل استفاده کرده است تا یک مدل کیمیاوی از علائمی که می‌تواند نشانه حیات باشد، درست کنند.
جستجوی بیگانگان در جهان هستی کاری دلچسب است و باید شواهد مشخص از وجود آنها دریافت شود.
از آنجایی که سیاره‌های فراخورشیدی به دلیل دور بودن شان از زمین برای سفر دشوار هستند، دانشمندان به امید دریافت شواهد از وجود حیات بیگانگان اتمسفر آنها را مطالعه می‌کنند.
"ادوارد شوایترمن" کارشناس ناسا و سرپرست این تحقیق جدید گفته است: متاسفانه، اندازه‌گیری گاز اتمسفر به تنهایی ممکن است گمراه کننده باشد. نشانه های حیات رایج مانند حضور اکسیژن و متان می‌توانند بدون وجود حیات نیز تولید شوند.
وی خاطر نشان ساخت، این جدول که بر اساس زمین طراحی شده است، دانشمندان می‌توانند از آن برای مطالعه سیارات بیگانه نیز استفاده کنند. اگرچه تلسکوپی که قابلیت استفاده از این کار را دارد، هنوز در مرحله ساخت قرار دارد.
وی افزود: تلسکوپ‌های فضایی و زمینی در آینده می‌توانند برای شناسایی ، امیدوارکننده‌ترین نشانه های حیات بیگانگان طراحی شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала