‌شهادت مرد آهنین در ولایت فراه به دست طالبان + ویدئو

© J.A.Kقهرمان
قهرمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمد موسی یکی از افسران فرماندهی پولیس ولایت فراه بود که صبح وقت دیروز بعد از تمام شدن گلوله هایش به اسارت طالبان مسلح در آمد .

به گزارش اسپوتنیک، در ویدیو های که توسط خود عضای طالبان منتشر گردیده است دیده می شود که بعد از اسارت هم در چشمان موسی هیچ ترسی از مرگ و زندگی وجود نداشته و تا آنزمان هم شجاعانه به مثل یک قهرمان، با قامت استوار، در برابر طالبان استاده است.
در آن ویدیو منتشر شده‌ای طالبان به خوبی از شجاعت وی نمودار میگردد زمانیکه یکی از عضای مسلح طالبان از محمد موسی میپرسد که تو کی هستی؟ اما محمد موسی افسر شجاع پولیس بجای جواب سوال دشمن از خودش سوال میپرسد که تو کی هستی؟
گفته شده است که زمانیکه این افسر شجاع پولیس فراه با دست خالی در مقابل طالبان مسلح و سرکش از خود مقاومت نشان میدهد حوالی ساعت ۹ صبح دیروز در میدان عام توسط گروه طالبان تیر بازارن میگردد.
محمد موسی فرزند تاج محمد باشنده اصلی ولسوالی انار دره ولایت که بعد از اسارت بدست طالبان مسلح کشته میشود.

در ویدیو که قبل از مراسم بخاک سپاری محمد موسی در ولایت فراه گرفته شده است نشان میدهند که نه تنها دختر خورد سالش بلکه تمامی خویش و عقارب و همسایگان محمد موسی بخاطر شهادت وی میگیریند زیرا محمد موسی شخص نهایت رحم دل و بی آزاری بود که یگانه هدف وی شهادت در راه ملت و کشورش گفته شده است تا اینکه در راه کشور مردانوار جانش را فدای این کشور نمود.
در حالی حاضر عکس های این مرد قهرمان پروفالی بیشترین کاربران فیس بوک گردیده است و بخاطر شجاعت و استواری وی در برابر دشمن از وی به عنوان یک قهرمان ملی و مرد آهنین یاد میگردد.
این افسر قهرمان در ولایت فراه بعداز شلیک اخرین گلوله اسلحه اش ساعت چهار بامداد امروز در یکی از پاسگاه های کمربند امنیتی شهر فراه بدست تروریستان اسیر شد. تروریستان طالب این افسر فرماندهی پولیس فراه را به جرم صادق بودن و مبارزه شجاعانه اش در مقابل دشمنان وطن، ساعت نه قبل ظهر امروز بعداز پنج ساعت اسارت شهید کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала