مخفی‌کردن غوزه‌های جلغوزه در یک موتر+عکس

© East News / Vadim Trunovمخفی‌کردن غوزه‌های جلغوزه در یک موتر
مخفی‌کردن غوزه‌های جلغوزه در یک موتر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در شهر گی‌لرد، ایالت میشیگان ، یک مرد در زیر کاپوت موتر خود 23 کیلوگرام غوزه‌های جلغوزه را پیدا کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت Mlive.com، کولن مور، ساکن شهر گی‌لرد زمانی که به سمت کاراش در حال حرکت بود کولر موتر وی شروع به ایجاد صداهای عجیب و غریب کرد وی مجبور شد موتر خود را متوقف کند زمانی که کاپوت موتر خود را باز کرد غوزه‌های جلغوزه را دید سنجاب ها تمام جایهای در دسترس محفظه ماشین موتر وی را از غوزه‌های جلغوزه پرکردند و ماشین موتر را با یک لایه ضخیم توسط این غوزه‌ها پوشانیده اند این مرد از این رویداد ویدیو گرفت و دوباره کاپوت موتر خود را بست و به جلو رفت.

هنگامی که او به کار آمد از برجستگی که در زیر کاپوت موتراش توسط سنجاب از غوزه‌های جلغوزه ایجاد شده بود به همکار خود نشان داد. این مرد با کمک همکارش در حدود 45 دقیقه این غوزه های را از موتر به بیرون انداختند.
کولن مور این موتر را تنها یک نیم ماه پیش خریداری کرد و در آن زمان هیچ غوزه‌ای و یا چیزی اضافه در این موتر موجود نبود این مرد با آشنای خود به این باور اند که این غوزه جلغوزه را سنجاب با خود در داخل کاپوت موتر حمل و پنهان کرده است این طور اتفاقات در این جا زیاد صورت گرفته است دیر یا زود چیزی شبیه به این اتفاق برای همه اتفاق می افتند اما شاید با چنین مقیاسی نباشد به گفته وی از نقطه نظر سنجاب‌های محلی، موتر ها محل ایده‌آل برای ذخیره سازی ذخایر شان است.
پیش از این در ما می گزارش شد که سنجاب امریکایی به طور تصادفی روی یک رقص میله در تلاش برای بدست آوردن غذا رقصید و در تصویر که توسط یک شاهد عینی گرفته شده بود حیوانات تلاش می‌کردند غذا های که در فیدر برای پرنده‌گان مانده شده را بدست بیاورد که در نتیجه نتوانستند به این عمل دست بیابند سپس مجبور به فرار شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала