ستاره اصلی پل کریمه+ویدیو،عکس

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر ستاره اصلی پل کریمه+ویدیو،عکس
ستاره اصلی پل کریمه+ویدیو،عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌های غربی همچنان به بحث در مورد افتتاح پل کریمه نه فقط در جنبه‌های سیاسی ادامه می‌دهند بلکه به طور مثال، واشنتگتن پست مقاله راجع به پشک "موستیک" اختصاص داده که از زمان تولد در این محل ساخت‌و ساز زندگی می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه‌نگاران غربی به این باور استند که این پشک "موستیک" (پل کوچک) است نه ولادیمیر پوتین که به عنوان پیشگام تبدیل شده بود زیرا این پشک "موستیک" اولین بار در پل کریمه دویده بود. علاوه براین این پشک همچنان ستاره اینستاگرام است که در حال حاضر صفحه انیستاگرام‌ این پشک را بیش از 35 هزار نفر دنبال می‌کنند.

با این حال، روزنامه‌نگاران امریکایی به این واقعیت توجه نکردند که در سنت روس‌ها اول پشک را به جای که تا هنوز پای انسان به آنجا نرسیده است می‌فرستند.
در حال حاضر بیش از 550 عکس در صفحه پشک محبوب "موستیک" در اینستاگرام به معرض نمایش گذاشته شده است.

پشک زرد در سال 2015 اولین بار توسط نگهبانان ساخت و ساز پل کریمه در این محل پیدا شد و آنها به افتخار پل کرچ این پشک را نامگذاری کردند در حال حاضر هیچ کسی نمی‌داند دقیقاً چه زمانی این پشک تولد شده است اما کارگران پیشنهاد دادند روز تولد "موستیک" را در روز جشن پل‌ها در 29 نوامبر تجلیل کنند.
در سال 2017 هنگامی که این پشک دو ساله شد به عنوان یک هدیه از طرف کارگران به او یک کاسه میگو داده شد.

پل کریمه طولانی ترین پل در روسیه است، طول آن 19 کیلومتر است به تاریخ 15 ماه می سال جاری، پل کریمه طی مراسم ویژه با اشتراک ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و انجنیرانی که این پل را ساخته اند، افتتاح شد. استفاده از این پل برای عبور موترها که به ماه دسمبر سال 2018 پلان شده بود، در نتیجه تلاش‌های انجنیران و ختم کارهای ساختمانی آن قبل از زمان پلانگذاری‌شده، به تاریخ 16 ماه می سال جاری آغاز می‌شود. حرکت ریل ها بر روی آن تا پایان سال 2019 صورت خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала