ورود تجهیزات نظامی امریکا به لهستان آغاز شد

© AP Photo / Mindaugas Kulbisورود تجهیزات نظامی امریکا به لهستان آغاز شد
ورود تجهیزات نظامی امریکا به لهستان آغاز شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وسایل نقلیه زره‌پوش مستقر در تگزاس مربوط نیروهای مسلح ایالات متحده امریکا، به مقصد استقرار به شرق اروپا در بندر آنتورپ بلژیک تخلیه می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی وزارت دفاع ملی بلژیک ضمن این مطلب می‌گوید: "تجهیزات نظامی ایالات متحده امریکا در بندر آنتورپ برای استقرار بعدی به شرق اروپا وارد این بندر شده اند استقرار این تجهیزات بخشی از "عملیات قاطع اتلانتیک" است.

انتقال تجهیزات نظامی امریکا به تفلیس - اسپوتنیک افغانستان
انتقال تجهیزات نظامی امریکا به تفلیس

سفارت ایالات متحده امریکا در بلژیک گفته است که از طریق بندر آنتورپ به تعداد 85 تانک و 3.3 هزار پرسونل نیروهای نظامی امریکائی عبور خواهند کرد.
همانطور که امروز رسانه های بلژیکی توضیح دادند مقصد نهائی انتقال این تجهیزات و نیروهای نظامی لهستان است. در حال حاظر در این بندر 800 وسایل نقلیه زره‌پوش نیروهای مسلح امریکا تخلیه شده اند و انتظار می‌رود که دو کشتی با 2500 وسایل نقلیه دیگر از جمله تانک‌های M-1 Abrams وارد این بندر شوند.
در اوایل سال جاری اردوی ایالات متحده امریکا گزارش داد که نیروهای زرهی اول امریکا که مستقر در تگزاس استند در تابستان امسال به جای نیروهای زرهی دوم که در لهستان ایفا وظیفه می‌کند به اروپا منتقل خواهند شد.
در لهستان در حال حاضر تانک‌های زرهی ایالات متحده امریکا و حدود 3.5 هزار نیروهای مجهز با تانک‌های M-1 Abrams و با توپ جنگی مستقر استند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала