هوش مصنوعی / تخنیک جدید جنگی هند

© AFP 2023 / Tauseef MUSTAFAهوش مصنوعی / تخنیک جدید جنگی هند
هوش مصنوعی / تخنیک جدید جنگی هند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارتش هند برای جنگ های آینده،تانک های بدون سرنشین و روبات های جنگی را آماده می سازد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Times of India وزارت دفاع هند تصمیم گرفته است در ساخت اسلحه جدید هوش مصنوعی را مورد استفاده قرار دهد.
یک تن از وزرای هندی،آجی کمار ضمن اعلام این مطلب خاطرنشان کرد که،هند به این ترتیب برای جنگ های نسل بعدی آماده خواهد شد، زیرا آینده بشریت با هوش مصنوعی که بیشتر خودکار و روباتیک خواهد بود،مرتبط است.
وی خاطرنشان کرد که نیروهای نظامی با تانک های بدون سرنشین، کشتی ها، وسایل نقلیه هوایی و روبات های جنگی مجهز می شوند. پیاده سازی این تخنیک توسط یک گروه کاری ویژه انجام خواهد شد که شامل افسران نیروهای مسلح و نمایندگان شرکت های خصوصی می باشد. 

تبادل فهرست تسلیحات اتمی میان هند و پاکستان - اسپوتنیک افغانستان
تبادل فهرست تسلیحات اتمی میان هند و پاکستان

پیشتر جنرال Bipin Rawat فرمانده ارتش در یک نشست خبری اعلام کرد که، هند باید در تامین نیازهای نظامی خودکفا باشد و وابسته به کشوری نباشد. ارتش هند هم اکنون در حال بازسازی تجهیزات خود و درصدد نهایی سازی چندین قرارداد بزرگ است.
موسسه بین المللی تحقیقات صلح استکهلم چندی قبل در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد، هند با افزایش 8.5 درصدی و با 55.9 میلیارد دالر در دو سال گذشته از نظر هزینه های دفاعی در رده پنجم جهان بعد ازامریکا ، چین، روسیه و عربستان قرارگرفته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала