هجوم کرم های افریقایی به فرانسه

CC0 / Pixabay / هجوم کرم های افریقایی به فرانسه
هجوم کرم های افریقایی به فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کرم های بزرگ افریقایی به نام "چکش" داخل قلمرو فرانسه شدند.

به گزارش اسپوتنیک به اشاره به مجله PeerJ، کرم های بزرگ افریقایی به نام "چکش" که اصلاً از طریق گیاهان زینتی از سرزمین کشورهای آسیایی به آفریقا، آورده می شود، از آنجا به فرانسه نفوذ کرده اند.
ژان لو جاستین از موزه ملی تاریخ طبیعی پاریس گفت: "عکس های این کرم ها درهمه ای شبکه های اجتماعی دست بدست می شد تا زمانی که از طریق پست به من رسید. من به آنها نگاه کردم و بلافاصله گفتم که این یک شوخی است ویا این کرم ها جعلی اند، زیرا در فرانسه چنین کرم وجود ندارد. اکنون ما همه ای شواهد موجود در مورد این کرم های مهاجم را جمع آوری کرده ایم که تقریباً تمام نقاط فرانسه را اشغال کرده اند".
پس از برسی و تحلیل عکس هایی که پنج سال پیش توسط پیرمار گاست طبیعتگرای آماتور گرفته شده، جاستین و همکارانش دریافتند که جهانی شدن و تقویت تجارت بین الملل باعث ترویج و گسترش حتی حیوانات کمیاب گردیده است.
گونه های مختلف حیوانات مهاجم که به دلیل فعالیت های انسانی به سرزمین های جدید و قاره های خود نفوذ می کنند، یکی از مشکلات اصلی برای بوم شناسی یا اکولوژی زمین می‌گردد.
به عنوان مثال، نفوذ مورچه های سرخ/قرمز برازیلی در ایالات متحده باعث فاجعه زیست محیطی شد، که در نتیجه چندین گونه حلزون را نابود کرد و تعداد دیگر اقسام حشرات و حتی پستانداران را کاهش داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала