حمایت کوریائی جنوبی از کوریائی شمالی در مقابل امریکا

© AFP 2023 / Ed Jonesکوریائی جنوبی
کوریائی جنوبی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مردم کوریائی جنوبی نسبت به بدقولی ترامپ در مقابل کوریائی شمالی اعتراض کردند.

امروز جمعه یک تعداد از فعالین سیاسی و محصلین کوریائی جنوبی در سئول در اعتراض به لغو نشست رهبران امریکا و کوریائی شمالی توسط دونالد ترامپ به جاده ها آمده و تصاویر ترامپ را پاره کردند.
اسپوتنیک به نقل از ایرنا، اعتراض کنندگان در حالی که علیه ترامپ و بد قولی های وی شعار می دادند از بنیاد آکادمی نوبل هم خواستند جایزه صلح نوبل را به وی ندهند.

ترامپ به کوریائی شمالی درس عبرت میدهد - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ به کوریائی شمالی درس عبرت میدهد

ترامپ که پس از ماه ها برنامه ریزی قرار بود دوازدهم ماه آینده میلادی در سنگاپور با «اون» دیدار کند، در این نامه دلیل لغو این ملاقات را 'عصبانیت عظیم و خصومت آشکار' در پیام اخیر رهبر کوریائی شمالی عنوان کرده و نوشت: اکنون زمان مناسبی برای این دیدار نیست.
رئیس جمهوری امریکا لغو این دیدار را 'به نفع دو طرف اما به ضرر جهان' توصیف کرده و با لحن تهدید آمیز افزود: شما از توانمندی های هستوی خود می گوئید، اما (توانایی های هستوی) ما به قدری بزرگ و قدرتمند است که از خدا می خواهم هرگز مجبور به استفاده از آن نشویم.
ترامپ در پایان با ادبیاتی خارج از حرف دیپلماتیک از رهبر کوریائی شمالی خواست در صورتی که نظرش در این باره تغییر کرد به صورت 'تلیفونی یا مکتوب' به او اطلاع دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала