ناامیدی ایالات متحده از تصمیم هند در خصوص خرید S- 400 از روسیه

© Sputnik / Aleksey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر ناامیدی ایالات متحده از تصمیم هند در خصوص خرید S- 400 از روسیه
ناامیدی ایالات متحده از تصمیم هند در خصوص خرید S- 400 از روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده امریکا می گوید که تصمیم هند در خصوص خرید اس 400 از روسیه این کشور را نا امید ساخته است.

به گزارش اسپوتنیک، اولیام تورنبری،رئیس کمیته مجلس نمایندگان ایالات متحده در بخش نیروهای مسلح، در مصاحبه ای با NDTV اظهار داشت که، ایالات متحده از تصمیم هند برای خرید سیستم راکتی ضد هواییS — 400 تریومف از روسیه ناامید شده است، اما تحریم ها را علیه دهلی نو اعمال نخواهد کرد.
معاون مدیرعامل خدمات فدرال برای همکاری نظامی — تخنیکی، ولادیمیر دروژکوف در اواسط ماه اپریل اعلام کرد که روسیه امیدوار است که قراردادی را برای عرضه سیستم های راکتی ضد هواییS — 400 تریومف با هند در سه ماه دوم سال جاری امضا کند.
گرچه آقای تورنبری اظهار داشت که ایالات متحده از دستیابی نظامی جدید هند از روسیه ناامید شده است، وی اشاره کرد که تحریم ها علیه دهلی نو در این مرحله بعید است.
با این حال این عضو کنگره امریکا تاکید کرد که تصمیم رهبری هند می تواند در برخی از زمینه های همکاری دفاعی آمریکا و هند، به ویژه در مورد ارائه هواپیماهای بدون سرنشین ایالات متحده به این کشور، مشکلات ایجاد کند.
وی درتوضیح این مطلب گفت: من می ترسم که به دست آوردن این تخنیک (S-400) سطحی را که ایالات متحده با عرضه فناوری های اضافی به هر کشور احساس می کند، محدود سازد،. تورنبری گفت:" خرید سیستم های راکتی ضد هواییS — 400 تریومف از روسیه " می تواند تهدید را برای فرصت های مشترک ایالات متحده و هند در آینده، به میان آورد.
در حال حاضر هند و روسیه بزرگترین شرکا در زمینه همکاری های نظامی تخنیکی می باشند.
بیش از 70 درصد از سلاح، تجهیزات نظامی ارتش هند، نیروی هوای و دریایی ساخت روسیه و شوروی می باشند روسیه همه ساله میلیارد ها دالرسلاح و تجهیزات را به هند میفرستد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала