پاسخ مکسیکو به ترامپ در مورد هزینه برای ساخت دیوار مرزی + توییت

© AP Photo / John Minchilloپاسخ مکسیکو به ترامپ در مورد هزینه ساخت دیوار مرزی + توییت
پاسخ مکسیکو به ترامپ در مورد هزینه ساخت دیوار مرزی + توییت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری مریکا روز سه شنبه مکسیکورا متهم کرد که «هیچ» اقدامی برای جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی به ایالات متحده انجام نداده است.

به گزارش اسپوتنیک، "انریکه پنیا نیه تو» رئیس جمهوری مکسیکو در پاسخ به درخواست دوباره امریکا برای تامین هزینه ساخت دیوار در مرکز دو کشور اظهار داشت که مکسیکوسیتی «هرگز» چنین پولی پرداخت نخواهد کرد.
رئیس جمهور مکسیکو در توئیتی نوشت: رئیس جمهور دونالد ترامپ! نه. مکسیکو هرگز پول ساخت دیوار را نخواهد داد. نه حالا و نه هیچ وقت دیگر. ارادتمند شما، مکسیکو.
ترامپ در دوره مبارزات انتخابات ریاست جمهوری گفته بود که دیواری در مرز با مکسیکو را می سازد و پول آن را باید مکسیکویی ها بدهند. اما مکسیکو بارها اعلام کرده هزینه ساخت چنین دیواری را نخواهد داد. با اظهارت تازه ترامپ و پاسخ مکسیکو نزاع دو طرف بر سر این دیوار ازسرگرفته شده است. 

رئیس جمهوری آمریکا سه شنبه در سخنانی بار دیگر وعده انتخاباتی خود برای ساخت دیوار در مرز مکسیکو را به منظور جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی به امریکا را تکرار کرد.
وی اظهار داشت: سرانجام مکسیکو هزینه ساخت این دیوار را خواهد داد.
ترامپ افزود: آنها پول زیادی به دست می آورند اما هیچ کاری برای جلوگیری از عبور مردم هندوراس و کشورهای دیگر از مکسیکو انجام نمی دهند.
وی بار دیگر گفت: آنها پول ساخت این دیوار را خواهند داد و از آن لذت نیز خواهند برد

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала