شبکه مبارزه با قاچاق انسان در کابل ایجاد شد

© Sputnik / Alexander Grashchenkov /  مراجعه به بانک تصاویر شبکه مبارزه با قاچاق انسان در کابل ایجاد شد
شبکه مبارزه با قاچاق انسان در کابل ایجاد شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شبکه مبارزه با قاچاق انسان در افغانستان با همکاری امریکا و نهادهای بین‌المللی، امروز طی مراسم ویژه در کابل افتتاح شد.

به گزارش اسپوتنیک، "عبدالله عبدالله" رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان در این مراسم، قاچاق انسان را یکی از مشکلات جدی فرا روی افغانستان خواند و گفت که ایجاد شبکه یاد شده می‌تواند برای جلوگیری از آن موثر واقع شود.
وی همچنین ایجاد این شبکه را از نیازهای اساسی افغانستان خواند و افزود که همه ادارات دولتی این کشور برای جلوگیری و کاهش قاچاق انسان با شبکه مذکور همکاری کنند.

عبدالله در ادامه گفت که برای جلوگیری از قاچاق انسان نیاز به بسیج ملی است، زیرا قاچاقچیان انسان از شرایط سخت مردم استفاده و زندگی آنان را با خطر مواجه می‌کنند.
وی در عین حال تاکید کرد که افغانستان با مشکلات زیادی از جمله مشکلات امنیتی مواجه است اما راه حل، ترک کشور نیست و باید در این زمینه آگاهی دهی لازم صورت گیرد.
این درحالی است که به دلیل ناامنی، فساد اداری، فقر و بیکاری در افغانستان طی سال‌های گذشته، 100 هزار تن روانه کشورهای خارجی شده و تعدادی از آنان در مسیر راه جان باخته‌اند.
عبدالله گفت که موضوع یادشده را در نشست شورای امنیت ملی افغانستان مطرح خواهیم کرد و از مردم نیز می‌خواهیم، تا برای جلوگیری از قاچاق انسان با نیروهای امنیتی همکاری کنند.
وی همچنین افزود که مردم نباید خود را به چنگال قاچاقچیان بیندازند، زیرا با این کار در واقع زندگی خود و فرزندان‌شان را با خطرات جدی مواجه می‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала