برگشتاندن تحایف عروسی شاهزاذه هری و مگان

© AFP 2023 / Daniel Leal-Olivasشاهزاده هری و همسرش مگان مارکل
شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شاهزاده هری و همسرش، تحایف عروسی به قیمت 8 میلیون دالر خود را به صاحبانشان بازگرداندند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی اکسپرس، شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل تصمیم گرفتند که برخی از تحایف عروسی خود را به ماکان اصلی اش واپس دهند. هدیه های عروسی به قیمت 7 میلیون پوند استرلینگ (یعنی 8 میلیون دالر) ارزیابی می شود.
گفته میشود، بعضی از فرستندگان تحایف، اهداف تبلیغاتی داشتند. در نتیجه پرنسس هری و همسرش، 8 میلیون دالر از هدایای عروسی خود را به صاحبانشان بازگرداندند.
به طور مثال، یک زوج غریبه به پرنسس هری و همسرش لباس آب بازی را هدیه نمودند و از آنها خواستند تا از این لباس در ماه عسل شان استفاده کنند.

شاهزاده هری و مگن مارکل نامزد امریکائی اش - اسپوتنیک افغانستان
محفل عروسی شاهزاده هری بریتانیا

در واقع بر اساس قوانین قصر کنسینگتون، اعضای خانواده سلطنتی حق دارند که هدایای ناشی از افراد ناآشنا در انگلستان را رد کنند، یا در صورتی که در خصوص انگیزه اهدا کنندگان شک داشته باشند، می توانند این هدایا را بازگردانند.
نکته جالب توجه اینکه پیش از این پرنس هری و همسرش از مهمانان خواسته بودند تا هدایای عروسی را به یک سازمان خیریه اهدا نمایند.
پیش از این در خبرها آمده بود که ، 150 هزار دالر صرف سازماندهی مراسم عروسی شده بود. ارکستر —400 هزار دالر، تزیینات گل —150 هزار دالر، عکاس ها و اوپراتورها —23 هزار دالر. 385 هزار دالر — تهیه مواد غذایی. قیمت کیک عروسی بیش از 65 هزار دالر بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала